سه‌شنبه 8 خرداد 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 1403 با حضور حامد علامتی مدیرعامل و معاونان تولید و فرهنگی کانون برگزار شد. در ابتدای این نشست، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به بیان خاطراتی از رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: رئیس جمهور شهید همیشه پیگیر حوزه‌ی کودک و نوجوان بودند و دو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت رئیسی در حوزه اموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات شایانی را انجام داد. دولت رئیسی در حوزه اموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات شایانی را انجام داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و اعمال تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری را دو خدمت بزرگ شهید رئیسی در وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

وب‌گاه عصر ایران

پیرو اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر چند گودبرداری در مجاورت ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک تهران، مدیرکل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: «این گودبرداری‌ها مربوط به مجموعه هواشناسی نیست و توسط دانشگاه تهران در حریم ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک انجام شده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرایب دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم در رشته ریاضی فیزیک اعلام شد. ضرایب دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم در رشته ریاضی فیزیک اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، در امتحانات نهایی رشته ریاضی، علاوه بر ادبیات فارسی عمومی که برای همه‌ی رشته‌ها بالاترین ضریب رو بین دروس عمومی داره، درس فیزیک هم بین دروس تخصصی بالاترین ضریب رو دارد.

وب‌گاه عصر ایران

جنگ صهیونیست‌ها در غزه به طور سیستماتیک و عامدانه بخش آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

پیرو اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر چند گودبرداری در مجاورت ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک تهران، مدیرکل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: «این گودبرداری‌ها مربوط به مجموعه هواشناسی نیست و توسط دانشگاه تهران در حریم ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک انجام شده است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام سازمان سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور، داوطلبانی که تا تاریخ تعیین‌شده (30 فروردین 1403) موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار می‌توانند امروز دوشنبه 7 خرداد 1403 نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات جذب بدون سقف معلم در شهرستان‌های استان تهران با آغاز نقل و انتقالات را تشریح کرد. مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات جذب بدون سقف معلم در شهرستان‌های استان تهران با آغاز نقل و انتقالات را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در نقل و انتقالات فرهنگیان، سقفی برای جذب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ پس از واگذاری بیمه تکمیلی بازنشستگان به بیمه ملت یک واکنش فوری نشان داد. مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ پس از واگذاری بیمه تکمیلی بازنشستگان به بیمه ملت یک واکنش فوری نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ، نقش این بیمه‌گذار در تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان کشوری را از اساس تکذیب کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: «تاکنون 12 هزار نفر در مهلت ثبت‌نام با تأخیر نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 ثبت‌نام کرده‌اند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری زمان صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. صندوق بازنشستگی کشوری زمان صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بدهی آموزش و پرورش بابت رتبه بندی معلمان بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری تسویه شده است،

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از پر مرغ موفق به تولید اسفنج کراتینی شدند که به عنوان بندآورنده خون در حوزه پزشکی کاربرد دارد.

وب‌گاه فرارو

اگر پیامک یا پیامی در شبکه‌های پیام رسان با مضمون «توقیف خودرو» از طریق خطوط شخصی دریافت کردید اصلا توجه نکرده و روی لینک مندرج در این پیام کلیک نکنید!

وب‌گاه فرارو

محمود کاری، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل انجمن ندای معلولان ایران، در خصوص مشکلات تهیه ویلچر برای معلولان گفت: «معلولان اگر در استفاده از ویلچر‌های ایرانی خیلی ملاحظه کنند، بیش از دو سه سال سالم نمی‌ماند؛ از طرفی 5 الی 6 سال هم برای گرفتن ویلچر جدید باید در نوبت بمانند و اگر معلولان هم ویلچری بخواهند که 5 الی 6 سال کار کند، قیمتش بین 15 تا 20 میلیون تومان است که بودجه و اعتبارات سازمان...

خبرگزاری دانشجو

علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار ثبت نام با تاخیر نوبت دوم آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کردند که ساعت 24 امشب مهلت ثبت نام با تاخیر پایان می‌یابد و پس از آن ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت. وی افزود: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 استفاده...