یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده رفسنجان در مجلس در واکنش به مصوبه مجلس در خصوص تعطیلی روز شنبه گفت: این مصوبه اتفاق ننگینی بود که در روزهای آخر مجلس رخ داد؛ ضمن عذرخواهی از پیشگاه خداوند متعال و مردم نجیبمان، امیدوارم این مصوبه از سوی شورای نگهبان رد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان برنامه و بودجه دست به تجمع اعتراضی زدند فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان برنامه و بودجه دست به تجمع اعتراضی زدند به گزارش عرشه آنلاین، شماری از بازنشستگان فرهنگی در اعتراض به کمبود حقوق دریافتی خود اعتراض کردند.

وب‌گاه الف

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با هشدار نسبت به کاهش سن مصرف دخانیات در کشور گفت: روند نگران کننده‌تر نیز آن است که گروه هدف مافیای دخانیات، اغلب دختران نوجوان است.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مشاهده پشه آئدس در پارسیان و بندر لنگه استان هرمزگان و 2 شهرستان جنوبی استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان خبر داد و گفت: عملیات سم‌پاشی آغاز شده است. او همچنین با تاکید بر مقابله با تکثیر این پشه در جلوگیری از شیوع بیماری‌های تب‌دار تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به اختلال وسیع در توزیع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی واکنش تندی را نشان داد. یک نماینده مجلس به اختلال وسیع در توزیع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی واکنش تندی را نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به ناتوانی وزارت آموزش و پرورش در صدور کارت امتحانی برای دانش آموزان گفت: وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست،...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی در سه پایه دوره متوسطه دوم برگزار خواهد شد اما در گام‌های ابتدایی آن، چالش‌ها و مشکلات موجب سردرگمی و استرس بسیاری برای والدین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده آبادان خطاب به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از شما چطور می‌توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به اظهارات دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران سن استعمال دخانیات در ایران به 9 سال رسید. بنا به اظهارات دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران سن استعمال دخانیات در ایران به 9 سال رسید. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: استعمال دخانیات به سن 9 سالگی تا 10 سالگی رسیده است و بیشتر دختران کشور مصرف می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دادستان کل کشور به وزیر آموزش و پرورش درباره امتحانات نهایی دانش آموزان نامه نوشت. معاون دادستان کل کشور به وزیر آموزش و پرورش درباره امتحانات نهایی دانش آموزان نامه نوشت. به گزارش عرشه آنلاین، در روزهای گذشته، مشکلات سامانه آموزش و پرورش منجر به عدم دریافت کارت امتحانات نهایی از سوی برخی دانش‌آموزان و داوطلبان ترمیم نمرات شد که لغو امتحانات نهایی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت 1403...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش‌وپرورش با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در مدارس به دو صورت الکترونیکی و حضوری امکان‌پذیر است، از والدین خواست نگرانی بابت ثبت‌نام دانش‌آموز «میان پایه» خود نداشته باشند، چرا که ثبت‌نام این عده بدون مراجعه به مدرسه و بعد از درج نمره قبولی در همان مدرسه محل تحصیل صورت می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای گذشته، مشکلات سامانه آموزش و پرورش منجر به عدم دریافت کارت امتحانات نهایی از سوی برخی دانش‌آموزان و داوطلبان ترمیم نمرات شد که لغو امتحانات نهایی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت 1403 را در بر داشت.

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند رشد جمعیت و ازدواج طی سال‌های اخیر به شدت نزولی بوده است؛ با وجود این کارشناسان می‌گویند که مردم دوست دارند که بیش از دو فرزند داشته باشند اما باید راهکارهای تشویقی مناسبی برای رشد جمعیت اتخاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات واریزی جدیدی به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد. جزئیات واریزی جدیدی به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس مصوبه هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود 35هزارمیلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 به اعضای صندوق ذخیره تخصیص داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رویداد "شبی با ستارگان" به مناسبت هفته جهانی نجوم، با هدف ترویج علم و به همت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در سطح شهر تهران و با حضور کارشناسان و ابزارهای مرتبط با ترویج علم برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: پیرو گزارشات واصله و بررسی‌های صورت گرفته فردی فاقد مجوز که خدمات درمانی نظیر طب سنتی، طب سوزنی و حجامت را در زاهدان انجام می‌داد با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دادگستری سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

امکان دریافت کارت امتحانات نهایی دانش‌آموزان از طریق پنجره ملی خدمات دولت فراهم شد.