یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش درباره وضعیت دانش‌آموزان و داوطلبان ترمیم نمره که هنوز موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی خود نشدند، توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اتباع افغانستانی به عنوان معلم در مدارس کشورمان جذب نشده‌اند و نخواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت انرژی سینا، موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا دکتر علیرضا زاهدی مدیرعامل موسسه دانشمند، مهندس محمد صادق عظیمی فر مدیرعامل انرژی سینا و دکتر علیرضا رهایی رییس دانشگاه رسید. همکاری در برگزاری رویداد‌های فناورانه، نشست‌های تخصصی، سمینارها، همایش‌های علمی، دوره‌های تخصصی مرتبط با موضوع هدف طرفین،...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اسبق بهداشت می‌گوید: بهترین شاگردهایی که در این مملکت تربیت کردم مهاجرت کردند، وقتی از آن‌ها می‌پرسیم چرا مهاجرت می‌کنید پاسخ می‌دهند با شما که این همه خدمت کرده‌اید این برخوردها می‌شود پس قرار است با ما چه برخوردی کنند. هر فرد دانشمند و باسوادی که ما از دست می‌دهیم یک خسران عظیم است اما متاسفانه این آقایانی که این روزها آمده‌اند اصلاً چنین خسرانی را درک نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

رضا مراد صحرایی گفت: ما جذب گسترده‌ای داریم و در این جذب گسترده، افراد متناسب با توانایی‌های خود جذب آموزش و پرورش می‌شوند و کسانی که از گذشته در آزمون‌ها شرکت می‌کردند یا سابقه حق التدریس دارند، قانونگذار برایشان تعیین تکلیف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد که 10 استان کشور به طور کامل تحت پوشش برنامه سلامت خانواده قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای حفظ سلامت دهان و دندان باید روزانه حداقل دو بار از مسواک و یک بار از نخ دندان استفاده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان مسئولان انقلابی دهه60، سیدمرتضی نبوی، وزیر پست و تلگراف و تلفن به ساده‌زیستی شهرت دارد. بر خلاف بسیاری از مسئولان صاحب منصب، زندگی تجملی، راننده، محافظ و خدم و حشم ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فردا مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر غیرحضوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه بسیار مهم ویژه مدیران مدارس با توجه به اگاهی مدیران مدارس از حوزه بندی دانش آموزان ضروری است جهت آگاهی بخشی به اولیای محترم و آسودگی خاطر دانش آموزان عزیز حوزه آزمون را در اسرع وقت به آنها اطلاع دهند. اطلاعیه بسیار مهم ویژه مدیران مدارس

وب‌گاه فرارو

متخصص طب داخلی: با اُفت عملکرد سیستم ایمنی در اثر استرس‌ها، بدن نسبت به برخی بیماری‌ها، عفونت‌های فرصت طلب و حتی برخی بیماری‌های مغز و اعصاب، توانایی و مقاومت خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

این تصمیم با هدف آرامش خاطر مردم، کاهش تردد و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر غیرحضوری شد.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: با توجه به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان‌ها تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر در روز شنبه 29 اردیبهشت تعطیل بوده و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری است.