جمعه 21 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که تعدادی از کشاورزان، آب ارومیه را به سمت زمین های خود هدایت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت گوجه‌فرنگی از هفته آینده و پیاز از ماه آینده کاهش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از کشاورزان منطقه مسیر جریان کانال انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه را به‌سمت زمین‌هایشان تغییر دادند دریاچه ارومیه این روزها با توجه با افزایش نذورات آسمانی و رهاسازی زودتر از موعد حقابه، حال و روز خوبی را تجربه می‌کند ولی برداشت‌های غیرمجاز و به عبارتی «آب دزدی» از حقابه این دریاچه در مسیر سدها تا دریاچه، زخمی بر پیکره کم رمق آن شده است. دریاچه ارومیه این نگین فیروزه‌ای آذربایجان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک تصادف مرگبار در خوزستان سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

خبرگزاری تسنیم

سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری با تجلیل از 65 استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که از این میان 6 نفر از استادان زن بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش کاردان معتقد است سطح سلیقه در جامعه بسیار کاهش پیدا کره و متاسفانه «سال به سال دریغ از پارسال.» ما حتی سطح توقع از مدیرانمان آن‌هم نه فقط درصداوسیما، بلکه تمام مدیران فرهنگی، مطبوعاتی، فضای مجازی و حتی نمایش خانگیمان هم پایین آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هلدینگ خلیج فارس در یک اقدام ناگهانی نام باشگاه استقلال را تغییر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ بختیاری، در خصوص عملیات بیت المقدس و تداوم جنگ پس از آن، گفتگویی انجام داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

پل ارتباطی آذربایجان شرقی به غربی محل قایقرانی و تفریح علاقه‌مندان آب شور دریاچه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی پارس‌آباد خبر داد که در سانحه رانندگی شهرستان پارس‌آباد 4 نفر جان باختن و یک نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه الف

276 نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند که این حجم تذکر به یک وزیر در صحن مجلس بی سابقه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه ورزش سه

دومین پاسور آینده‌دار نیز از لیست تیم ملی والیبال کنار رفت.