دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت گفت: خط لوله انتقال فراورده‌های نفتی از تبریز تا ارومیه هفته آینده به طول 220 کیلومتر افتتاح می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دریاچه ارومیه با عنایت به بارش‌های اخیر مجدداً بیش از یک میلیارد مترمکعب آب دریافت داشته و نسبتاً پرآب شده است. تداوم پرآبی به این شکل که تاکنون رخ داده، تنها با تداوم بارش‌ها به‌صورت غیر‌طبیعی امکان‌پذیر خواهد بود. به‌هرحال، آنچه که همچنان موجب نگرانی است، آن است که رسوب‌گذاری در کف دریاچه، گودی سابقاً پر شده با آب را اکنون به‌صورت گسترده با نمک و سایر مواد معدنی پر کرده است. یادمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌9 اردیبهشت 1403 اعلام شد که حجم آب دریاچه ارومیه با افزایش 160 میلیون مترمکعبی نسبت به سال آبی گذشته به 2.3 میلیارد متر مکعب و 23 اردیبهشت 1403 نیز حجم آب دریاچه ارومیه با بارش‌های اخیر به 2.5 میلیارد مترمکعب آب رسیده است. روزنامه اعتماد نوشت: اعلام کرده اند که حدود 200 میلیون مترمکعب از سد‌های حوضه آبریز، رها شده و آب به سوی دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن روان شد. رهاسازی از...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: نوار حضور در پارالمپیک را ما قطع نکردیم، بلکه کمیته بین‌المللی پارالمپیک آن را قطع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز، بهترین دانشگاه‌های جهان را که 50 سال سن یا کمتر دارند را فهرست می‌کند. جدول بر اساس همان شاخص‌های عملکردی رتبه‌بندی شاخص دانشگاه جهانی است، اما وزن‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که وزن کمتری به شهرت داده شود. نسخه‌های 2024 رتبه‌بندی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای روش اصلی معرفی می‌کند. دانشگاه‌ها در تمام مأموریت‌های...

وب‌گاه فرارو

پایگاه رتبه‌بندی تایمز، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان دنیا را در سال 2024 منتشر کرد و در این فهرست 46 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در رتبه‌بندی حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

9 اردیبهشت 1403 اعلام شد که حجم آب دریاچه ارومیه با افزایش 160 میلیون مترمکعبی نسبت به سال آبی گذشته به 2.3 میلیارد متر مکعب و 23 اردیبهشت 1403 نیز حجم آب دریاچه ارومیه با بارش‌های اخیر به 2.5 میلیارد مترمکعب آب رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده دنا بعد از راه ندادن به راننده خانم جوان و جر و بحث با وی وقتی راننده خانوم تصمیم می‌گیرد به پلیس رفتار راننده را گزارش دهد راننده دنا در کمال تعجب با چماق به راننده خانم جوان حمله می‌کند! راننده دنا بعد از راه ندادن به راننده خانم جوان و جر و بحث با وی وقتی راننده خانوم تصمیم می‌گیرد به پلیس رفتار راننده را گزارش دهد راننده دنا در کمال تعجب با چماق به راننده خانم جوان حمله می‌کند! به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت که هیچ تغییری در مدیریت ارشد استان آذربایجان غربی نداریم.

وب‌گاه الف

وزیر کشور درخصوص شایعات تغییر استاندار آذربایجان غربی گفت: این حرف ها شایعه است و هیچ تغییری در مدیریت ارشد این استان نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: چرایی اعمال نشدن 40 درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشتگان بیشترین پرسش نمایندگان در این نشست بود که مسئولان اینکه حقوق همسان‌سازی بازنشستگان هنوز قطعیت قانونی پیدا نکرده را از جمله عوامل تاخیر آن خواندند و گفتند به محض ابلاغ اجرا خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی طرح کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در هفته را ادامه دادند و بازهم این طرح مصوبه‌ای نداشت و ادامه رسیدگی به طرح به جلسات آینده موکول شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با استقبال استاندار آذربایجان‌غربی وارد منطقه آزاد ماکو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌اند، خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌اند، خبر داد. اخیرا فیلمی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و قمه...

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم شهر راز شیراز با قهرمانی در مسابقات فوتبال دسته یک امید های کشور جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد.