دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ثبت تولد اولین گوساله متولد شده گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز با استفاده از دوربین تله ای انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آمار ثبت احوال کشور میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور برابر با 32.1 سال و میانگین سن مادر نیز برابر با 27.3 سال بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

تراز دریاچه ارومیه به عدد 61 رسیده، اما دریاچه هنوز احیا نشده و فعلا از مرگ نجات پیدا کرده است. تراز دریاچه ارومیه نسبت به زمان مشابه پارسال 20 سانتی متر و نسبت به اول اردیبهشت 4/5 سانتی متر افزایش داشته و حجم آب دریاچه به دو میلیارد و پانصد میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

شکوفایی جلبکی و باکتری‌های شور پسند و نیز پیدایش دوباره ارتمیا در دریاچه ارومیه از عوامل ظهور رنگ قرمز آب است. در شرایط عادی رنگ جلبک دونالینا سالینا در دریاچه ارومیه سبز رنگ بوده که با افزایش غلظت نمک و در شرایط غیر طبیعی این جلبک برای حفظ بقای خود اقدام به ترشح تباکاروتن که قرمز مایل به نارنجی رنگ است می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه کرج جوانی جمعیت را تضمین کننده امنیت کشور در عرصه‌های اقتصادی، نظامی و اجتماعی دانست و گفت: اگر در پنج سال آینده گذشته جبران نشود در سیاه چاله جمعیتی خواهیم افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهارشنبه 2 خرداد مراسم اختتامیه مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نشست با حضور نویسندگان و دست‌اندرکاران چاپ این کتاب برگزار شد. در ابتدا، حسام آبنوس، مجری نشست گفت: این چندمین کتابی است که درباره مکران نگاشته شده است. به نظر می‌رسد اهالی قلم به ضرورت توجه به برخی مناطق پی برده‌اند. پهنه سرزمینی که به آب‌های آزاد دسترسی دارد امیری‌فر، نویسنده این...

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود گذشت دو ماه از سال جدید، زمان اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به دلیل عدم ابلاغ برنامه هفتم توسعه، در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی جنگ جمعیتی توسط دشمنان گفت: اجرای سیاست تنظیم خانواده از تولد 20 میلیون فرزند در ایران جلوگیری کرد.

وب‌گاه فرارو

رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در این پنج سال هر خانواده حداقل بین سه تا پنج فرزند به دنیا نیاورد، ما داخل سیاه چاله جمعیتی فرو خواهیم رفت که تبعات زیادی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت جدید کریستیانو رونالدو اصلا معمولی نیست، این ساعت آمیخته‌ای از لوکس بودن و نوآوری در ساعت است. در این ساعت 880 قیراط الماس زرد، الماس‌های 425 تراَ آسچر، زردفانتزی، زرد تند فانتزی استفاده شده است. منبع: viral vids

وب‌گاه گسترش

خبرهای بسیاری درباره احیای دریاچه ارومیه به گوش رسید اما شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رود ارس را کاملا پایش می‌کنیم و آن آلودگی‌هایی که مطرح است به هیچ عنوان واقعیت ندارد