دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر منابع آب مهاباد از رهاسازی 115 میلیون متر مکعب آب سد مهاباد به پیکره دریاچه ارومیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صمت تصریح کرد: امروز برقی سازی حمل و نقل یک مطالبه ملی است و من قول می‌دهم امسال خودروهای برقی ایرانی باکیفیت را در بازار ببینیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: به‌طور میانگین از ابتدای فروردین تاکنون بیش از 83 میلی متر بارش در کشور ثبت شده که نیمی از آنها در سه هفته نخست اردیبهشت ماه دریافت شده است. این بارندگی‌ها سبب شد تا سه حوضه از 6 حوضه آبریز اصلی کشور از کم‌بارشی خارج شود و میانگین بارش آنها به محدوده نرمال برسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 74 هزار متر مربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها در سال 1402 افزوده شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از تایید گزارش تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در این کمیسیون و ارسال گزارش به جلسه علنی خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان هواشناسی با بیان این‌که کسری بارش‌ها به کمترین میزان 4 سال اخیر رسید، گفت: از ابتدای بهار 15 سامانه بارشی موثر و قوی وارد کشور شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بارندگی های اخیر سبب شد تا برای نخستین بار در حدود چهار سال اخیر، میانگین بارش کشور به 200 میلی متر برسد و کسری بارش ایران را به کمترین مقدار در این مدت برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواشناسی با بیان این‌که کسری بارش‌ها به کمترین میزان 4 سال اخیر رسید، گفت: از ابتدای بهار 15 سامانه بارشی موثر و قوی وارد کشور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم علی دوست، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در خصوص برنامه‌های این اداره کل در سال گذشته و سال جاری گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته به منظور کشف نقاط قوت و ضعف با همکاری دست کم 70 دانشگاه به ارزیابی عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور پرداختیم و پس از آن دو گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی 67 درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است؛ اما بدمصرفی و پرمصرفی همچنان پایداری منابع آب کشور را تهدید می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: باید ساماندهی کارکنان دولت - به رغم نظر هیئت عالی نظارت مجمع - به بار بنشیند و نتیجه بدهد. یک نماینده مجلس گفت: باید ساماندهی کارکنان دولت - به رغم نظر هیئت عالی نظارت مجمع - به بار بنشیند و نتیجه بدهد. به گزارش عرشه آنلاین، سید سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اصرار مجلس بر مصوبه ساماندهی کارکنان دولت خبر داد و گفت: این موضوع در نشست امروز (23...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های کل کشور هم‌زمان با اتصال دومین واحد گازی نیروگاه تربت‌حیدریه به شبکه سراسری برق از مرز 93 هزار مگاوات عبور کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش های اخیر باعث شده تا دریاچه ارومیه با داشتن 2.5 میلیارد مترمکعب آب، وضعیت نویدبخشی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بارش های اخیر باعث شده تا دریاچه ارومیه با داشتن 2.5 میلیارد مترمکعب آب، وضعیت نویدبخشی داشته باشد.