دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

خبرگزاری میزان

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به مسئله‌محور بودن سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: موارد مختلف از جمله حبس‌زدایی، رفع موانع تولید و احیای کارخانه‌ها، به خوبی در این سند دیده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس گفت: با پیگیری‌ها و نظارت‌های میدانی انجام شده مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه برطرف شده و روند احیای آن امیدوارکننده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدید‌های خود از محور‌های ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم. وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی...

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از پیدا شدن جسد یکی از 2 نفر غرق شده در رودخانه نازلو خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال قبل ترانزیت جاده‌ای کشور 58 درصد رشد داشت، گفت: نزدیک 15 میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.

وب‌گاه عصر ایران

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این 2 نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

وب‌گاه عصر ایران

پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که 7 نفر بودند 4 نفر از آنها در شهرستان های همجوار دستگیر و 3 نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

«در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد. تالاب جازموریان با 108 هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.»

وب‌گاه فرارو

درگیری در مجاورت بزرگترین مجتمع‌های مسکونی ارومیه همچون الهیه، بغدادیان، مساکن مهر گلشهر و ده‌ها برج شانزده طبقه مسکونی که در هر کدام ده‌ها خانواده ساکن هستند رخ داده و تاسف آور این که حادثه در ساعات شلوغ و پرتردد رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سازمان هواشناسی در گزارش‌های خود تاکید کرد که روند گرمایش فعلی زمین در 10 هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از ساعتی قبل، این فیلم در شبکه های اجتماعی استان آذربایجان غربی منتشر شده و شگفتی و نگرانی شهروندان را باعث شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه پنجشنبه شب و در پل قویون که یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه است رخ داده و عده ای با قمه و چوب های بلند، راه را بسته و به ایجاد رعب و وحشت پرداخته اند. انتشار فیلمی از قمه‌کشی در یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه، خبرساز شد. عصر ایران نوشت: پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.