دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ارومیه

ارومیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: هم‌اکنون تراز دریاچه ارومیه به 1270.53 متر و وسعت آن 1790 کیلومترمربع و به حجم 2.34 میلیارد مترمکعب رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره اخبار منتشر شده از ربوده شدن یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران توضیح داد. فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره اخبار منتشر شده از ربوده شدن یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین، دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: هم‌اکنون تراز دریاچه ارومیه به 1270.53 متر و وسعت آن 1790 کیلومترمربع و به حجم 2.34 میلیارد مترمکعب رسیده است.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، آنچه امروز از بالا آمدن سطح آب دریاچه ارومیه شاهدیم، کار مسوولان نبوده بلکه کار خدا و کار آسمان بوده و مسوولان مطلقا در این زمینه هیچ هنری به خرج نداده‌اند. مسوولان اگر می‌توانستند، باز هم جلوی رهاسازی سدها را می‌گرفتند چنان که همین حالا، نمایندگان استان آذربایجان غربی اصرار دارند که دو سد جدید در حوضه آبریز دریاچه ارومیه افتتاح شود. ، آنچه امروز از بالا آمدن سطح آب دریاچه ارومیه...

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در فروردین با رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز 24 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیلا حسن، اطلاعات جامعه‌شناختی نشان می‌دهد که عدم افزایش حقوق کارگران در جامعه، به طور مستقیم و غیرمستقیم تأثیرات گسترده‌ای روی اعضای جامعه دارد. این اثرات شامل لایه‌های مختلفی از جامعه از جمله اقتصاد، فرصت‌های اجتماعی، نابرابری اجتماعی، رشد و توسعه افراد است که در ادامه یاداشت به توضیح و بررسی این موارد می‌پردازیم افزایش فقر و نابرابری اجتماعی عدم...

وب‌گاه عصر ایران

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی آذربایجان‌غربی طی یک عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری 7نفر از اراذل و اوباش که شب‌های گذشته در یکی از محلات ارومیه اقدام به رعب و وحشت و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، دستگیرشدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد. دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد. به گزارش عرشه آنلاین، تیرماه سال 1401 بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه پنجشنبه شب و در پل قویون که یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه است رخ داده و عده ای با قمه و چوب های بلند، راه را بسته و به ایجاد رعب و وحشت پرداخته اند. انتشار فیلمی از قمه‌کشی در یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه، خبرساز شد. سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی آذربایجان‌غربی طی یک عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری 7نفر از اراذل و اوباش که شب‌های گذشته در...

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش بوکس ایران از رفتار عجیب فونتانا سرمربی کوبایی برای خط زدنش از تیم ملی و رفتار تبعیض‌آمیز فدراسیون بوکس انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن 2 نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: «پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن 2 نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 6 را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.»

وب‌گاه فرارو

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک 2 ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: خداراشکر هر سال شرایط کسب سهمیه المپیک ما بهتر از قبل بوده است و اگر بحث کمیت را کنار بگذاریم، در کیفیت هم پیشرفت داشتیم.