دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان کرمان

استان کرمان

وب‌گاه گسترش

هر روز جزئیات تازه‌تری از فساد فوتبال ایران نمایان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ خرید تضمینی گندم امسال هر کیلو گرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم 18 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف 10 هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس آگاهی استان کرمان: این متهم که از دستگیری زودهنگام خود ظرف کمتر از 24 ساعت غافلگیر شده بود در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب این قتل در یک نزاع اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، با وجود طرح موضوع فساد در فوتبال ایران کمیته انضباطی او را جریمه و محروم کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد اقتصاد دانش‌بنیان طب سنتی و گیاهان دارویی با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی حوزه گیاهان دارویی از طریق دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها در این زمینه گفت: 200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی فعال هستند.

وب‌گاه فرارو

پرسش اصلی این است که آیا فقط پای اهدای سکه در میان بوده و تخلف مالی دیگری رخ نداده است؟ بعید است چهره‌های مهمی که در فدراسیون فوتبال سمت‌های بالایی داشته‌اند، حاضر شده باشند فقط برای 25 سکه دست به چنین حماقتی بزنند. اینجاست که باید شایعه دوم را که عنوان شده بحث درباره هزینه مالی بسیار هنگفتی در این پرونده است، جدی گرفت. به عبارت دیگر، رقم آن‌قدر سنگین است که اصلا 25 سکه اهدایی در آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

سوژه روز فوتبال داستان فساد است و در پیگیری رسانه‌ها در این ماجرا نقطه ضعف‌های عجیب مسئولان بیشتر از خود اتفاق به چشم می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد‌های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حمیدرضا حاجی بابایی همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمد‌های او بهارستان خواهد بود. رضا تقی پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه‌های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند. رئیس‌جمهور اسبق در حال حاضر فقط عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما نزدیکان او در دولت و مجلس هستند. باتوجه به اینکه شخص «محمود احمدی‌نژاد» دارای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان از احضار مسئولان شرکت ذغال‌سنگ استان کرمان به دستگاه قضایی در پی حوادث اخیر در معادن ذغال‌سنگ کوهبنان خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان، گفت: در پی فوت دو کارگر در معادن کوهبنان در هفته‌های اخیر مسئولان شرکت زغال‌سنگ استان کرمان به دستگاه قضایی احضار شدند.

وب‌گاه عصر ایران

منابع کارگری در شهرستان کوهبانان استان کرمان، از مرگ یک معدنچی در معدن زغالسنگ «طغرالجرد» بر اثر حادثه کار خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و 13 روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...