شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری 7 به حساب آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی در سال جاری، تامین خوراک است، گفت: همه ما برای تحقق بخشیدن به این مهم، وظیفه داریم. سه شرکت ملی گاز، نفت و پالایش و پخش، کمک می‌کنند تا این اتفاق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز سه شنبه با وجود برخی سیگنال‌های مساعد خبری در خصوص آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده، هزار و 500 تومان گران شد! معامله‌گران معتقدند با نیمه‌تعطیل شدن بازار طلا تقاضا در بازار ارز افزایش یافته و همین موضوع، دلار را از کف کریدور ششم بالا برده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانی از اضافه شدن عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بر اجرای طرح کلید به کلید تأکید کرد و گفت: اجرای طرح کلید به کلید، اولویت ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال جاری به شمار می‌رود و باید از این فرصت طلایی جهت گره‌گشایی از بافت‌های فرسوده استفاده کنیم. آیینی گفت: طرح کلید به کلید فرصت طلایی برای سرعت بخشی به بازآفرینی محلات...

خبرگزاری دانشجو

مدرسه صادرات ایران از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همزمان با ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران به روی هیچ کشوری بسته نیست و توسعه تجاری را با بقیه کشورهای دنیا دنبال می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران ریاست کمیته کشاورزی موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) را کسب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قانون‌گذار با پیگیری طرح اجاره‌بهای املاک مسکونی اهدافی همچون ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک‌گذاری اطلاعات زمین و املاک، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک، تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش عرضه مسکن استیجاری را در دستور کار دارد که کارشناسان معتقدند می‌تواند اثر کاهشی بر بازار اجاره داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.