یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

رکود اقتصادی باعث شد خیلیا کسب و کارشون رو تغییر بدن و حتی کلا تعطیل کنن ولی خب راه حل هایی هم وجود داره که میتونه کمک کننده باشه

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا خواسته مانع از صدور حکم بازداشت خودش و مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل شود.

اقتصادنیوز: قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (10 تا 16 اردیبهشت 1403) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 63,398 (شصت و سه هزار و سیصد و نود و هشت) رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.49 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 44,314 (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده تومان) اعلام شد.

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب جدول مربوط به منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها (تبصره 8 قانون بودجه) لایحه بودجه 1403 کل کشور موافقت کردند.

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,481,100 (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.38 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: کارشناس حوزه مسکن گفت: در رابطه سامانه خودنویس مستاجران مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.

اقتصادنیوز:‌سکه امامی، امروز به 41,700,000 (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.95 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,481,100 (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.38 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) تصاویر اولیه از اسکله‌ای را که از هفته گذشته ساخت آن را در سواحل غزه آغاز کرده است، منتشر کرد.

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 44,314 (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین 50 هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

اقتصادنیوز: آمریکا تا سال 2029 خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

اقتصادنیوز: در کنار نبرد نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز از آغاز جنگ در نوار غزه در کنار ملت فلسطین با متجاوزان صهیونیست جنگیده اند و به عملیات خود ادامه می دهند.