شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در شمال تهران آغاز شد.

اقتصادنیوز: نرخ دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بر مدار افزایش قرار گرفت؛ این خبری است که معامله‌گران از بازار خبر داده اند و مبالغ درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر هم موید این مدعاست.

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد.

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور از ممنونیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی خبر داد.

اقتصادنیوز: آسترازنکا بر احتمال عوارض جانبی واکسن کرونای خود اذعان کرد.

اقتصادنیوز: رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه‌شنبه را مجدداً رواج داد و به جای اینکه دوچرخه ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز - سه شنبه - از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.

اقتصاد نیوز: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران - اکسپو 2024 روز شنبه (8 اردیبهشت 1403) در محل نمایشگاه آغاز به کار کرد.

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پیشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه‌شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد روسیه آماده مذاکرات صلح در مورد اوکراین از اوایل سال 2022 بود.

اقتصادنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

محمد محمدی مدیرعامل گروه بهمن در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران عرصه تولید به‌ویژه خانواده بزرگ گروه بهمن تبریک گفت.

اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.