شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درباره جدول 14 در مورد هدفمندی یارانه‌ها را به تصویب رساندند.

اقتصادنیوز: امروز قیمت مرغ در بازار پایین آمده است و هر کیلو مرغ کشتار در بازار افت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 76,493 تومان خرید و فروش شد.

اقتصادنیوز: قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 11 اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

اقتصادنیوز: قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

اقتصادنیوز: بازنشستگان با حضور در صندوق بازنشستگی کشوری، مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.

اقتصادنیوز: بر اساس توافق دولت و مجلس شورای اسلامی مقرر شد که 10 همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران در سال جاری اختصاص پیدا کند.

اقتصادنیوز: در حالی که ناظران براین باورند که میانجی‌گری مذاکرات صلح میان حماس و اسرائیل به سان کارت برنده ای در دستان دوحه قرار دارد؛ گروهی دیگر از چالش های این بازیگر کوچک خلیج فارس می گویند. چالشی که موجب شد تا خبر کناره گیری احتمالی دوحه از فرایند میانجیگری رسانه ای شود.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه نیوزیلند اعلام کرد که بدون پایان دادن به اشغالگری صلحی در فلسطین وجود ندارد.

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی که طی بیش از 200 روز جنگ در نوار غزه از انجام هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اینبار شگرد جدیدی را برای ریختن خون انسان‌های بی‌گناه و در راس آنها کودکان درپیش گرفته و با جاگذاری مواد منفجره در داخل قوطی‌های کنسرو به قتل و کشتار در این باریکه ادامه می‌دهد.

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

اقتصادنیوز: نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

اقتصادنیوز: در شرایطی که رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین ارز دارو در سال جاری ابراز نگرانی کرد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

اقتصادنیوز: مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 10 اردیبهشت ماه جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب حرکت کند.

اقتصادنیوز: به‌دنبال سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای در شمال این کشور تمام سرنشینان کشته شدند.

اقتصادنیوز: وزیر نفت گفت: بخشی از ناترازی بنزین از طریق سوخت متانول برطرف می‌شود این دانش در گذشته مختص به کشور‌های دیگر بود اما حالا ایران به آن دست یافته است.