یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

اقتصادنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله تایم از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.

اقتصادنیوز: یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی‌یابد.

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

اقتصادنیوز: دقایقی پس از اعلام خبر نقض حکم اعدام بابک زنجانی توسط سخنگوی قوه قضائیه، او استوری معناداری را در تلگرامش منتشر کرد.

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، زخمی که کرونا بر جمعیت شاغلان کشور وارد کرده، التیام یافته و سرانجام شمار شاغلین در مقایسه با ایام قبل از کرونا، بیشتر شده است.

اقتصادنیوز: ثروت خالص ایلان ماسک پس از این‌که به پایین‌ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.

اقتصادنیوز: معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قطر تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.

اقتصادنیوز: بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل 2024 تعداد چهار هزار و 370 زندانی بیشتر از سال قبل است.

اقتصادنیوز: رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در ایکس نوشت: پلیس آمریکا برای آنکه اجازه دهد نسل‌کشی در غزه به آرامی ادامه یابد، ظرف حدود 10 روز دست‌کم 900 دانشجو را بازداشت کرده است.