یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی از فرود اضطراری پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز خبر داد.

اقتصادنیوز: مدرسه صادرات به عنوان مرکز تخصصی آموزش دوره‌های بازرگانی و صادراتی با هدف آموزش، مشاوره، اطلاعات تجاری و ارتباطات تجاری همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اکسپو 2024 افتتاح شد.

اقتصادنیوز: در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود 40 هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و ابوموسی استفاده می‌شود.

اقتصادنیوز: فروش تنها خودرو سواری با مالکیت بیشتر از یک سال، یک خودروی مازاد برای سرپرست خانوار، تعویض تنها خودروی فرد در کمتر از 6 ماه و خودروی ارثی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف است.

اقتصادنیوز: در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

اقتصادنیوز: قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,490,500 (سه میلیون و چهارصد و نود هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.65 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی به 41,900,000 (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.43 درصدی داشته است. :

اقتصادنیوز: شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 44,314 (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.

اقتصادنیوز: در دانشگاه «سیانس پو» پاریس، فعالانی و دانشجویان که کشتارهای مداوم رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کنند، دستان خود را به نشانه ادامه ریختن خون غیرنظامیان فلسطینی در زیر چشم جهانیان، به رنگ قرمز آغشته کردند.

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد آقای صدیقی پس از گزارشی که ارائه دادند پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند.

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

اقتصادنیوز: یکی از رهبران حماس تأکید کرد اگر ارتش رژیم صهیونیستی وارد رفح شود آنجا برایش گلستان نخواهد بود و تنها یک شکست جدید خواهد خورد.