یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصمیم مالکان جدید باشگاه استقلال، اختیارات مدیرعامل این باشگاه بعد از نشست اخیر هیات مدیره محدود شد و نماینده هلدینگ مسوولیت اداره باشگاه و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را برعهده گرفت.

اقتصادنیوز: امروز مجموع ارزش صف‌های فروش سهام با افزایش 60 درصدی به 319 میلیارد تومان رسید.

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بود که سه ماه آن واریز شد و در 2 هفته دیگه 3 ماه دیگر هم واریز می‌شود.

اقتصادنیوز: یک فعال اصولگرا خطاب به مهدی نصیری نوشت: «دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان - است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید.»

اقتصادنیوز: توصیه جالب بهرام بیضایی کارگردان مطرح سینما را به بهاره رهنما مشاهده کنید.

اقتصادنیوز: تورم تولیدکننده ماهانه گروه صنعت در بهمن 1402 نسبت به دی‌ماه افزایش اندکی را تجربه کرده و به بالای یک درصد رسیده است.

اقتصاد نیوز: آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای 2 شهر خوزستان روز سه‌شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش از واریز مبلغی به عنوان هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان خبر داد.

اقتصادنیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تصادف مرگ بار کامیون و پژو 405 درمحور اندیمشک به شوش باعث مرگ چهار نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه درخواست ابطال مصوبه مزد 1403 از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی...

اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را در جاده های شمالی کشور اعلام کرد.

اقتصادنیوز: وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت: بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد.

اقتصادنیوز: افرایش قیمت کارخانه ای محصولات تولیدی خودروسازان در حالی ادامه دارد که مدیران صمت همچنان ترجیح می دهند، سکوت کنند.

اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: ساخت 2هزار و500 واحد مسکن اقتصادی از 40 هزار واحدهدف گذاری شده تا 10 روز آینده کلنگ زنی می‌شود.