جمعه 21 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

رابعه نه تنها به اربابان قدرت بی‌اعتنا است، بلکه می‌گوید:«وقتی به روشنایی چراغ سلطان، شکاف پیرهن دوختم، دلم روزگاری بسته شد. تا آن را باز نشکافتم، دلم گشاده نشد.» یعنی حتی استفاده از نور چراغ سلطان را موجب ظلمات قلب خود می‌داند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا سیداحمد، مسئول فعالیت‌های مردمی دفتر تهران موسسه بنیان التنموییه یمن انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران را امری مهم دانست و گفت: ارتباط یمن و ایران سابقه دیرینه دارد و به پیش از اسلام و دوره ساسانیان باز می‌گردد. مردم یمن به تبعیت از امام علی علیه‌السلام به اسلام گرویدند. وی ایران و یمن را صاحب دو تمدن بزرگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای نواب، همت، آبشناسان، حکیم، بابایی، زین الدین و چمران پر تردد هستند.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به آماده نشدن ورزشگاه امام علی (ع) کرمان گزینه سازمان لیگ برتر میزبانی فینال جام حذفی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان است.

وب‌گاه ورزش سه

برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شایعه‌ای طی روزهای گذشته در بازار طلا پیچیده است مبنی بر اینکه سکه‌های حراج شده توسط مرکز مبادله ناخالصی دارد. این در حالی است که عیار این سکه‌ها با سایر قطعات سکه تفاوتی ندارد و موضوع بر سر کاهش کیفیت ضرب است. سهراب اشرفی کارشناس بازار طلا می‌گوید، عیار قطعات سکه چه در گذشته و چه الان 900 است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش «قدس از چشمان آقای نادر» روز گذشته 9 اردیبهشت ماه به مناسبت سالگرد عروج نادر طالب‌زاده در سالن سوره حوزه هنری با حضور تعدادی از چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار شد. حسن رحیم‌پور ازغدی سخنران افتتاحیه این همایش در توصیف ویژگی های منحصر به فرد نادر طالب‌زاده گفت: یکی از موارد، قدرت شخصیت او بود. هرکسی نمی‌تواند در خود، انقلاب شخصیتی ایجاد کند....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قبل از اینکه بخواهد سروکله حسن صباح به روایت مصری‌های سکولار در سریال «حشاشین» پیدا شود، تاریخ از امت و رحلت پیامبر شروع شد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور مرحوم نادرطالب زاده را نادره دوران معاصر در عرصه تبیین و روشنگری ماهیت پلید صهیونیسم و امپریالیسم با استفاده از جاذبه هنر و رسانه دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس‌جمهور گفت: طالب‌زاده با رویکرد آفندی و تهاجمی با افشای نقاط ضعف دنیای غرب نقاب از چهره بزک کرده آن کنار می‌زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، گفت: عیار هر دو سکه 900 در هزار است. وزن نیم‌سکه 4.068 گرم است و این عدد برای ربع سکه 2.034 گرم است.