دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی منصور همسر ترانه علیدوستی است که صحبت های بسیاری درباره شغل وی در فضای مجازی منتشر شده است اما جالب است بدانید همسر وی دستی در بازیگری هم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله دوزدوزانی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات‌های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و تصریح کرد: آیت الله خامنه ای تحلیل دقیق و عمیقی از جهان و تحولات آن دارند و ما همواره از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت نخست، با رقابت 15 هزار و 305 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه...

وب‌گاه گسترش

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اظهار کرد: بروزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 به پایان می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های شهید نواب، بابایی، حکیم، زین‌الدین، همت، آبشناسان و چمران پرتردد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است. این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

غیب محمود احمدی‌نژاد در مراسمات ترحیم پرویز داوودی، معاون اول خود در دولت نهم با واکنش‌هایی همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدرسه دارالفنون، برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، حجت الاسلام علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرماندهان و مسئولان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 32 ماه دولت رئیسی و روحانی، قیمت سکه به ترتیب 291 درصد و 11 درصد گران شد. دولت سیزدهم نشان داده رکورددار گرانی و افزایش قیمت‌هاست. عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: امسال آخرین سال سند چشم‌انداز ایران است که در سال 1382 از سوی مقام معظم رهبری برای اجرا به نهاد‌های حکومت ابلاغ شد. طبق چشم‌انداز بیست‌ساله، ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، همت، زین الدین، چمران، حکیم، آبشناسان، بابایی و میدان سبلان پر تردد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه که ناامیدی را دامن می‌زند، فقدان چشم‌انداز نسبت به آینده است. از این رو امسال را باید سال ضرورت تغییر ریل سیاست به سوی عقلانیت و به سود مردم برای ایجاد امید تلقی کرد. امید محصول نقد گذشته و برنامه‌ریزی علمی و منطقی و قابل قبول برای آینده است و ربطی به تلقینات و تبلیغات توخالی و پوچ رسانه‌های رسمی ندارد که همگی ناامید کننده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امسال آخرین سال سند چشم‌انداز ایران است که در سال 1382 از سوی مقام رهبری برای اجرا به نهادهای حکومت ابلاغ شد.