سه‌شنبه 1 خرداد 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر وجود ناخالصی در سکه‌های حراجی بانک‌مرکزی مطرح شد. در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر وجود ناخالصی در سکه‌های حراجی بانک‌مرکزی مطرح شد. برخی شنیده‌ها حاکی از این است که دارندگان سکه‌های حراج بانک‌مرکزی هنگام فروش این سکه‌ها به علت وجود ناخالصی و عیار پایین‌تر، با قیمت پایین‌تری از سوی خریداران روبه‌رو می‌شوند. پیگیری‌های «دنیای اقتصاد» به این پاسخ از...

وب‌گاه الف

سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: سکه‌های تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج این مرکز، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند و همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه درخصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی شهر، امام علی (ع) و شهید همت سه بزرگراه با بیشترین تصادفات مرگبار در تهران است.

وب‌گاه فرارو

در حالی که مدیران شهری اعلام کرده‌اند بازنگری طرح ترافیک در تهران طی امسال قطعی است، ولی رئیس‌پلیس راهور می‌گوید که هنوز در مورد طرح ترافیک به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و طرح امسال تغییری نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر وجود ناخالصی در سکه‌های حراجی بانک‌مرکزی مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرهنگ مومنی، رتبه سوم بیشترین تصادفات به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه 3 درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ داده است.

وب‌گاه الف

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سه بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرگ‌بارترین بزرگراه‌های پایتخت در تصادفات رانندگی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد. بزرگراه مرگبار تهران را بشناسید معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.