دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میدان جهاد، بلوار انقلاب، قائم، بزرگراه امام علی (ع)، میدان حافظ و میدان آزادی مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در مشهد مقدس از دقایقی قبل آغاز شد. سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال این استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده باش کامل قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش دوباره باران عصر روز شنبه 29 اردیبهشت در خیابان‌های مشهد دوباره سیلاب را در خیابان‌های مشهد به‌همراه داشت، سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان قبلا هشدارهایی درباره ادامه بارش‌ها در استان داده‌بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 13 فروردین ماه امسال و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، یکی از این شهدا که قبلاً هیچ تصویری و نامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده بود «سردار محمدهادی حاج‌رحیمی» بود. شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود،...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-5| محمدرضا آرین گفت: شهید حاج رحیمی مسئول آموزش هسته‌های اولیه تشکیل دهنده حزب الله لبنان در پادگان امام حسین (ع) بود و سال‌ها بعد همین کار را در شکل گیری حشدالعشبی عراق تکرار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب که جمعه شب همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان این حوزه وارد مدینه منوره شد، در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های حج تمتع 1403 از همه خدمتگزاران به ضیوف الرحمان خواست تا وظایف خود را به خوبی انجام بدهند و تاکید کرد: اساس کار ما خدمتگزاری و تسهیل امور زائران است. وی افزود: در حج امسال نسبت به...

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط‌کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیر‌های بی. آر. تی به طول 380 هزار مترطول خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدعبدالرحیم موسوی با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج رحیمی شخصت تاثیرگذاری داشت و مربی بسیاری از سران گروه‌های مقاومت بود. شهید محمدهادی حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت. وی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی...

وب‌گاه عصر ایران

شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی یکی از مهمترین رده‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) رسید و مبدأ تحولات بسیاری در این یگان و در پرورش رزمندگان جبهه مقاومت شد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش ملی علوم و فناوری‌های نوظهور و شالوده‌شکن در حوزه‌های دفاعی - امنیتی که امروز پنجشنبه در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه انسان هنگامی که تحقیق و پژوهش می‌کند، به اندیشه‌هایی برمی‌خورد که می‌تواند دنیا را روشن کرد، گفت: خداوند هر انسانی را که خلق می‌کند در وجود آن علم، شیفتگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر حیدری با بیان اینکه عملیات وعده صادق نابودی رژیم صهیونیستی را چند قدم جلو انداخت، تاکید کرد: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کربلا، روضه مصوری است که حتی وقتی خیلی ساده و بی‌روضه از آن حرف می‌زنیم، اثر خودش را بر جان مخاطب می‌گذارد. کتاب ابهری قلب‌های فرزندانمان را راهی سفر ایمانی قشنگی می‌کند که دست آخر ارتباط عمیق‌تری با اباعبدالله (ع) پیدا می‌کنند.