دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-4| سردار اکبر رحیمی می‌گوید: شهید حاج رحیمی در راه اندازی مراکز آموزشی در افغانستان مثمرثمر بود و همچنین مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در نیروی زمینی ارتش قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور و فالوده شکن شکل گرفته است و قطعا اگر در این حوزه به صورت جهادی گام برنداریم از دنیا عقب خواهیم افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

آخرین تمرین تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران از ورود واگن‌های وارداتی چینی از بهمن ماه امسال به حوزه حمل و نقل پایتخت خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور با برکت امام هشتم (علیه السلام) در خراسان باعث می شود که شیعیان و محبان اهل بیت رسالت با اشتیاق زیارت چهره تابناک امامت و ولایت از نقاط مختلف بسوی ایران حرکت کنند که یکی از آنان برادر حضرت بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

صافکاری سیار، هم سریع هم ارزان! همین جمله تبلیغاتی کافیست مشتریان خود را جذب کنند. بساط کسب و کارشان را معمولا در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی پهن می کنند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده بدون مرز -3| معاون سابق عملیات یگان امام علی (ع) با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزش حزب الله لبنان مرهون تلاش‌های شهید حاج رحیمی است، گفت: داعشی ها به پشت دروازه‌های بغداد رسیده بودند، طرح 20 روزه آموزشی تهیه کردیم و برای آموزش آماده شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس به خبرآنلاین گفت: «در ایران یک نوع نارضایتی هستی شناختی در طول تاریخ وجود دارد، شاید به این دلیل که ملت کهنی هستیم، فرهنگ کهن و حافظه تمدنی داریم اما شرایط‌مان طوری بوده که اجازه موفقیت به ما نداده است، ملتی هستیم که می‌خواهیم موفق شویم اما نمی‌توانیم، شاید دلیل اعتراضات سال 1401 هم همین بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شهید حاج رحیمی بعد از شهادت سردار حجازی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب می‌شود و پس از آن به پیشنهاد سردار شهید زاهدی و اصرار خودش به منطقه سوریه می‌رود و تا فرمانده آنجا شود و در نهایت نیز در همین مسئولیت به شهادت می‌رسد.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: «اگر با تکمیل خط مونوریل قم مسیر آن فقط به مصلی ختم شود، همان‌طور که منتقدان می‌گویند ارزش ترافیکی و حمل‌ونقلی ندارد.»

وب‌گاه الف

نخستین کاروان‌های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی شدند.