دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت معصومه (س) در مدت چهار سال فقدان پدر، تحت سرپرستی و تربیت برادرش، علم می آموخت. پس از آن نیز تحت تکفل وتربیت امام رضا (ع) البته نه به عنوان برادر، بلکه به عنوان ولی امرش قرار می گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده رهبر معظم انقلاب در آخرین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت بهره‌گیری از سیره‌رفتاری امیرالمومنین علیه السلام در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رابعه نه تنها به اربابان قدرت بی‌اعتنا است، بلکه می‌گوید:«وقتی به روشنایی چراغ سلطان، شکاف پیرهن دوختم، دلم روزگاری بسته شد. تا آن را باز نشکافتم، دلم گشاده نشد.» یعنی حتی استفاده از نور چراغ سلطان را موجب ظلمات قلب خود می‌داند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا سیداحمد، مسئول فعالیت‌های مردمی دفتر تهران موسسه بنیان التنموییه یمن انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران را امری مهم دانست و گفت: ارتباط یمن و ایران سابقه دیرینه دارد و به پیش از اسلام و دوره ساسانیان باز می‌گردد. مردم یمن به تبعیت از امام علی علیه‌السلام به اسلام گرویدند. وی ایران و یمن را صاحب دو تمدن بزرگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای نواب، همت، آبشناسان، حکیم، بابایی، زین الدین و چمران پر تردد هستند.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به آماده نشدن ورزشگاه امام علی (ع) کرمان گزینه سازمان لیگ برتر میزبانی فینال جام حذفی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان است.

وب‌گاه ورزش سه

برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شایعه‌ای طی روزهای گذشته در بازار طلا پیچیده است مبنی بر اینکه سکه‌های حراج شده توسط مرکز مبادله ناخالصی دارد. این در حالی است که عیار این سکه‌ها با سایر قطعات سکه تفاوتی ندارد و موضوع بر سر کاهش کیفیت ضرب است. سهراب اشرفی کارشناس بازار طلا می‌گوید، عیار قطعات سکه چه در گذشته و چه الان 900 است.