دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه ورزش سه

نامه فروش سهام 85 درصدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور: یکی از اقدامات ما استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی به سود انگلیس نیست و باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در یازدهم اردیبهشت به کسب 28 مدال در المپیاد دانش‌آموزی، نقض حکم اعدام بابک زنجانی، جلوگیری از بیکاری 191 هزار و 268 کارگر، آموختن الفبا با بازی، داستان و نمایش، برخورد با دستکاری در ارکان خودرو، 59 قلم دارویی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه و عارضه الکل‌های حاوی متانول پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه‌ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده‌های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک توث مورخ و کارآفرین عضو سابق هیات‌مدیره مرکز تجارت جهانی سنت لوئیس و جاناتان سوییت 30 سال به عنوان افسر سابق اطلاعاتی نظامی خدمت کرد و همین‌طور مدیر سابق بخش تعامل اطلاعات فرماندهی اروپای ایالات متحده در تحلیلی برای نشریه هیل نوشتند: ظاهرا «معامله» بین واشنگتن و تهران برای پایان دادن به بیش از 170 حمله به پایگاه های ایالات متحده و کشتیرانی تجاری در سراسر خاورمیانه از ماه اکتبر،...

وب‌گاه فرارو

پیشتر از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه اوج گرفته، ناظران با لحاظ کردن بازی بازیگران منطقه و فرامنطقه ای تلاش دارند تا محاسبات حاکم را براساس منافع هرکدام از بازیگران دخلیل در بازی، بررسی و رصد کنند.

وب‌گاه عصر ایران

لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای علیه پلیس اسرائیل در شهر قدس و تیراندازی بی وقفه پلیس از فاصله نزدیک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

در حمله شب گذشته به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در گذره ولایت هرات، شش نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی آمار‌های جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین 26 بانک، عملکرد 18 بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد 869 هزار و 353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، 793 هزار و 732 نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ 4‌/266 هزار میلیارد تومان شده‌اند. در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی مجموعه کتاب‌های «کودکی نامداران» در راستای نشست «صبحانه با کتاب» با حضور کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار شد. پرویز امینی نویسنده مجموعه کتاب «کودکی نامداران» از نگارش کتابی درباره امام قلی خان (از فرماندهان نظامی هرمزگان) خبر داد و گفت: کار بزرگ امام قلی خان یعنی آزادسازی تمام سواحل ایران، بسیار...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه درباره عملیات حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، 20 درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم. منبع: تسنیم

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک سارق حرفه‌ای انباری در سطح تهران خبر داد.