سه‌شنبه 8 خرداد 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

همسر شهید روح‌الله بابایی، از شهدای حادثه تروریستی واقعه تروریستی جاده خاش به زاهدان گفت: آمریکا شریک جرم جنایات تروریستهای جیش‌الظلم است و باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرور جپاروف روز گذشته و در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال حضور داشت. سرور جپاروف روز گذشته و در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال حضور داشت. به گزارش عرشه آنلاین، مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2024 فوتسال، شب گذشته در شهر سمرقند ازبکستان برگزار شد و 24 تیم حاضر در این مسابقات در 6 گروه چهار تیمی قرار گرفتند که تیم ملی ایران نیز با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا در گروه F این...

خبرگزاری میزان

وزیر دربار سلطنت عمان در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مراتب تسلیت و همدردی خود و نیروهای مسلح سلطنت عمان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان را ابراز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل احساسی را کنار بگذاریم؛ دولت آقای رئیسی کارنامه قابل دفاعی ندارد / اگر عقلانیت شکل نگیرد؛ انتخاباتی کم شورتر از انتخابات دور دوم مجلس خواهیم داشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان گزارش می دهند که سطح پایین تستوسترون با افزایش خطر مرگ و میر ناشی از همه علل و افزایش خطر مرگ قلبی عروقی مرتبط است. محققان گزارش می دهند که سطح پایین تستوسترون با افزایش خطر مرگ و میر ناشی از همه علل و افزایش خطر مرگ قلبی عروقی مرتبط است. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته محققان، تستوسترون پایین در مردان می‌تواند به معنای طول عمر کوتاه‌تر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دربار سلطنت عمان در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مراتب تسلیت و همدردی خود و نیروهای مسلح سلطنت عمان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان را ابراز نمود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، 4 برند خودرو را به پلیس راهور کشور برای شماره گذاری و استفاده برای تاکسی های برقی معرفی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمامی مالکان وسایل نقلیه ای که خودرو و یا موتورسیکلت های آنها در پارکینگ های طرف قرارداد فراجا توقیف هستند، حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به مراجعه برای ترخیص آنها اقدام نمایند.

وب‌گاه الف

مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت‌الله رئیسی به میزبانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با اجرای رسالت بوذری و با حضور وزیر فرهنگ، مدیران هنری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد که حاشیه‌های جالبی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شنیده‌ها حاکی است که صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه‌های خودپرداز هشدار داد. رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از سالمندان در هنگام انجام کارهای بانکی و به خصوص کار با دستگاه‌های خودپرداز هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد شریفی با اشاره به سوء استفاده‌های صورت گرفته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتشبد «نعمانی» وزیر دربار سلطنت عمان در گفت‌وگوی تلفنی با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح تسلیت عمیق خود، دولت و نیرو‌های مسلح کشور عمان را به ملت و نیرو‌های مسلح ایران به‌مناسبت شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان ابراز کرد. در این گفتگو دو طرف با تمجید از سطح روابط پایدار و عمیق دو کشور بر ضرورت حفظ این روابط تاکید کردند. رییس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در دفتر یادبود معاونت امور مجلس دولت در مجلس شورای اسلامی نوشت: شهید آیت الله رییسی، افتخار دولتمردان برای ایران اسلامی و جهان اسلام گردید. ضمن گرامیداشت یاد این بزرگمرد، درس‌گرفتن از راه او برای همه دوستان ایشان، وظیفه‌ای برای استمرار این راه و رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. وی افزود:...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات 2 جانبه شهدای خدمت و پنج‌گانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دربار سلطنت عمان در گفتگوی تلفنی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مراتب تسلیت و همدردی خود و نیروهای مسلح سلطنت عمان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان را ابراز کرد.