یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه پاکستانی «داون» گزارش داد که ایفای نقش سران قبایلی در دو طرف مرزهای پاکستان و افغانستان منجر به آتش بس و برقراری آرامش در نوار مشترک مرزی شد.

وب‌گاه فرارو

دبیر اجرایی اولین همایش فناوری‌های مهندسی ایمنی حریق گفت: «در کل کشور 134 هزار ساختمان ناایمن وجود دارد که ضروری است این ساختمان‌های تجمعی ایمن‌سازی شوند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی دریایی اوکراین ادعا کرد در حمله شامگاه شنبه خود به مواضع روسیه در شبه‌جزیره کریمه، یک کشتی مین‌روب روسیه را هدف گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی، رییس بنیاد ملی نخبگان، صبح امروز با حضور در آیین بیست و سومین دوره جامعه پذیری نخبگان وظیفه کشوری که در مرکز آموزشی 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد به شیوه‌های حمایت از نیروی انسانی نخبه و افراد کلیدی شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط 50 هزار و 150 دلار و چهار هزار و 700 یورو به ارزش 14 میلیارد و 531 میلیون ریال در فرودگاه امام خمینی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر ارشاد می‌گوید: «روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بحث ادعایی در مورد جزایر سه گانه از سال 1992 وارد بیانیه های شورای همکاری خلیج فارس شده و به عنوان یک بند ثابت در آن درج می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی انجام شده در حالی که همچنان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: پرونده قاچاق 50 هزار و 150 دلار و چهار هزار و 700 یورو به ارزش 14 میلیارد و 531 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرری رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام...

وب‌گاه الف

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط 50 هزار و 150 دلار و چهار هزار و 700 یورو به ارزش 14 میلیارد و 531 میلیون ریال در فرودگاه امام خمینی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان بانک شهر از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته اند تا مقدمات بازگشت احمد نوراللهی، هافبک سابق و بسیار درخشان این روزهای لیگ امارات را هم به پرسپولیس مهیا کنند. مسئولان بانک شهر از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته اند تا مقدمات بازگشت احمد نوراللهی، هافبک سابق و بسیار درخشان این روزهای لیگ امارات را هم به پرسپولیس مهیا کنند. همچنین بشار رسن، ستاره سابق سرخ‌ها در حال حاضر بازیکن آزاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات محلی اعلام کردند که در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک مینی‌بوس مسافربری یک نفر کشته و 16 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی پاشازاده با ابراز نگرانی بابت داوری‌های سه هفته پایانی لیگ برتر می‌گوید که قانون آفساید در این فصل برای پرسپولیس تغییر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بحرین سالیان دراز است زیر سلطه شوم امپریالیسم انگلستان و خاندان غاصب آل خلیفه قرار دارد و هرگاه که مردم بحرین برای ریشه‌کن ساختن استبداد و استعمار به پاخاسته‌اند، به سختی سرکوب و گروه‌گروه از زادگاه خود آواره و به زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌ها فرستاده شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سی و سومین نشست سران کشور های عربی روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت در منامه پایتخت بحرین برگزار شد.