یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 متصدی یک مغازه که مالخری تلفن‌های همراه می‌پرداختند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 45 مال‌باخته شناسایی شدند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نبایدها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم بهمن ماه سال 1402، کارکنان انتظامات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: کشور‌هایی که اصلاً در جنگ نبودند و سوریه را حمایت نکردند، نهایت استفاده را در بخش اقتصادی بردند. کشور‌هایی که اصلاً در جنگ نبودند و سوریه را حمایت نکردند، نهایت استفاده را در بخش اقتصادی بردند. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مجلس گفت: ما کشور سوریه را از دست داعش نجات دادیم و آن زمان باید دولت وقت می‌رفت و کار بازسازی سوریه را به عهده می‌گرفت اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله علی کورانی عاملی، پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نبایدها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

وب‌گاه الف

با کسب دو سهمیه دیگر در رشته تنیس روی میز، تعداد سهمیه‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس به 34 رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دنشجو، الهام رحیمی‌فر، وکیل مدافع امیرحسین مقصدلو با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو اظهار کرد: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد. وی با بیان اینکه حکم صادره قطعی نیست و قابلیت اعتراض دارد، در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ گفت: پس از مشورت با موکلم نسبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته دبیر کل خانه پرستار، پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

علی اصغر جعفری گفت: ارتش عراق 70 درصد نیروی خود را درگیر خرمشهر کرده بود و همه تجهیزات زمینی و هوایی اش در این منطقه مستقر شده بود. شرایط به گونه ای بود که طبق جمله حضرت امام (ره)، اگر کمک خدا نبود خرمشهر پیروز نمی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کشورهای حاشیه خلیج فارس بزرگ‌ترین استفاده‌کنندگان از فناوری‌های نمک‌زدایی در جهان هستند که برای تامین نیازهای آب شیرین آنها ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حاشیه همایش فناوری‌های مهندسی ایمنی حریق با موضوع بررسی حریق گاندی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در زمینه کاهش حوادث به ویژه حریق باید فرهنگ سازی گسترش یابد و این موضوع با آموزش امکان پذیر است و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند تا آمار حوادث کاهش یابد. وی افزود: پر تکرارترین توصیه به شهروندان این است...

خبرگزاری تسنیم

داور تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی کره جنوبی قضاوت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج مستقر در استان ایلام گفت: استان ایلام دارای تاریخ بسیار کهن و فرهنگ غنی است که در آن قومیت‌های غیور و متعدد در طول سال‌های مختلف در کنار هم با صلح و صفا زندگی کردند. «ایلام» تاریخ درخشانی...