یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن سابق استقلال می گوید که امیدوار است تا با واگذاری آبی ها به هلدینگ خلیج فارس، دیگر شاهد حذف این تیم از آسیا نباشیم.

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی با تأکید بر اینکه هدف جنگ رسانه‌ای، ایجاد سردرگمی و یأس در بین مردم است، اظهار کرد: در برابر این ایجاد ابهام و ناامیدی و بهم ریختگی ذهنی جامعه، اصلی‌ترین کلید امیدآفرینی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به تعویق افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دیپلمات ارشد کره شمالی اظهار کرد آمریکا باید به جای زدن برچسب تروریست بر روی کشورها، باید بر روی مهار کردن شریک و متحد اصلی خود در خاورمیانه که درگیر ترور دولتی است، تمرکز کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقشه راه پیشنهادی سازمان ملل متحد برای صلح یمن در اوایل دسامبر مورد توافق قرار گرفت، اما با تشدید حملات حوثی‌ها در دریای سرخ به عنوان اقدامی در همبستگی با فلسطین، پیشرفت بلافاصله متوقف شد.

وب‌گاه الف

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بر اساس آخرین داده های آماری که سال گذشته استخراج شد نرخ و آهنگ شیوع مواد مخدر در کشور متوقف شده و باید به سمت کاهش مصرف و درمان معتادان فعلی پیش رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: از موشک‌های فتاح، سجیل و خرمشهر در عملیات «وعده صادق» استفاده نکردیم، بلکه موشک‌های نسل قدیم را به کار گرفتیم که همان‌ها اراده ما برای بازدارندگی را نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع وابسته به حشد شعبی عراق از انهدام مرکز وابسته به تکفیری‌ها در شمال استان دیالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع بارش شدید همراه با تگرگ در مشهد موجب بروز آبگرفتگی در بیشتر معابر شهری و سیلاب در برخی معابر و مناطق مشهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میدان جهاد، بلوار انقلاب، قائم، بزرگراه امام علی (ع)، میدان حافظ و میدان آزادی مسدود است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی فراجا از عملیاتی شدن مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان سابقه‌دار با ابزار الکترونیکی در 8 استان دارای بیشترین فراوانی جرم از نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتظار داشتم جلد دوم خاطراتم منتشر و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود؛ اما مسئولان انتشارات ایران عوض شدند نه آن‌ها من را می‌شناسند نه من آن‌ها را و اصلا رغبت نشان نمی‌دهند که جلد دوم خاطرات که به مسائل بعد از جنگ اختصاص دارد، چاپ شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه داده‌سنجی اطلاعات آب برپایه فناوری تیکه نگاری صوتی شده است که روشی نوین جهت اندازه‌گیری پیوسته متغیرهای جریان‌های آب نظیر دبی، سرعت، دما و شوری است.