یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارتش بعث عراق با به کارگیری 7 تیپ پیاده، 2 تیپ زرهی و مکانیزه و یک گردان کماندویی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1365، بار دیگر مهران را اشغال کرد. اما اشغال مهران توسط بعثی‌ها چندان طولانی نشد و در 10 تیر ماه 1365 بار دیگر طی عملیات کربلای یک، شهر مهران به آزاد شد.

وب‌گاه گسترش

آنطور که از آمار مشخص است، از زمان تحریم های نفتی تا کنون، تولید نفت ایران افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور اتریش از جلوگیری از وقوع یک حمله تروریستی در یکی از شهرهای اتریش که قرار بود توسط یک نوجوان 14 ساله حامی داعش با چاقو انجام شود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لایحه عفاف و حجاب گفت: این لایحه ایرادات جدی داشت اما این ایرادات اصلاح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس شهر گراتس اتریش یک دختر 14 ساله را که گفته می شود برنامه ریزی یک "حمله تروریستی با چاقو" را در مرکز شهر داشته است دستگیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در روابط ترکیه و آمریکا، گروهی از تحلیلگران با اشاره به رویکرد متفاوت دو بازیگر در سوریه بر این نکته تاکید دارند که آنکارا و واشنگتن ابتدا باید به مناقشه‌های خود در دمشق پایان دهند تا زمینه برای احیای همکاری‌های دو جانبه‌شان هموار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی در تعویض روغنی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش‌سوزی در تعویض روغنی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت بر جزایر سه‌گانه با واکنش شدید ایران مواجه شد؛ اما آنچه در این میان تعجب کارشناسان را برانگیخت، امضای این بیانیه توسط عراق و سوریه بود. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» دلایل بروز چنین رخدادی را بررسی کرد.

وب‌گاه فرارو

پلیس فتای البرز از دستگیری یک نوجوان 15 ساله که با استفاده از فیشینگ، اطلاعات بانکی بیش از 1300 نفر را سرقت کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راه استان سمنان از دستگیری راننده پیکان وانت متواری که هفته گذشته در تصادفی منجر به فوت یک عابر پیاده شده بود، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

قاتل 18 ساله ایلامی که ماه گذشته در استان تهران با استفاده از یک جام شیشه نوشابه یک نفر را به قتل رسانده بود، لحظاتی پیش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.