یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که آماده‌سازی‌ها برای سفر رئیس‌جمهور این کشور به کره شمالی در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت استقلال گفت: برای دستیابی به یک تیم خوب و قدرتمند باید از همین حالا یارگیری را شروع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصدومیت، ناکامی در راه صعود و مشکلات غیر ورزشی باعث شده است تا خیلی از ستاره های فوتبال جهان حضور در یورو 2024 را از دست دهند.

وب‌گاه ورزش سه

در یک رده‌بندی عجیب، استادیوم آزادی به عنوان بیستمین ورزشگاه مطرح دنیا معرفی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ماسیمیلیانو آلگری بعد از جنجالی که در فینال کوپا ایتالیا به راه انداخت از یوونتوس اخراج شد و به نظر می‌رسید مقصد بعدی او لیگ برتر است.

وب‌گاه ورزش سه

کوین دی‌بروینه می‌گوید به اینکه در تاریخ منچستر سیتی به بازیکن بزرگی تبدیل شده است افتخار می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پیش‌بینی کرد که آرسنال قهرمان لیگ برتر نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای‌دهندگان برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای‌دهندگان برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاپیتان سابق تیم ملی با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم چلسی با پیروزی 6-0 مقابل منچستر یونایتد برای پنجمین بار متوالی قهرمان سوپرلیگ زنان انگلیس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل شده است. در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل...