یک‌شنبه 13 خرداد 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جبهه لبنان یک جبهه پشتیبان و بخشی از نبرد است که سرنوشت فلسطین، لبنان و منطقه را در سطح کلان استراتژیک شکل می‌دهد. به ارزیابی‌های نادانان و کسانی که می‌دانند و تکذیب می‌کنند گوش ندهید. حمایت جبهه لبنان از فلسطین، بسیار فراتر از حمایت فرقه‌ای و یا طایفه‌ای است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه فشرده مسابقات نگرانی‌هایی را درباره اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال به وجود آورده است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه فشرده مسابقات نگرانی‌هایی را درباره اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال به وجود آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه امروز خود اعلام کرد که نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌هایی علیه صنایع هوایی ایران خبر داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌هایی علیه صنایع هوایی ایران خبر داد. وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که یک شخص و چهار نهاد را در ارتباط با صنایع هوایی ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی با شرکت در یک نشست خبری درباره شرایط تیم ملی ایتالیا در آستانه یورو 2024 توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج اخبار سیاسی دلار را کاهش می‌دهد؟ موج اخبار سیاسی دلار را کاهش می‌دهد؟ قیمت دلار در هفته ابتدایی خرداد در حالی به کار خود پایان داد که برخلاف تمام هفته‌های اردیبهشت بازدهی مثبت و افزایش هزار تومانی داشت. اسکناس دلار در هفته اخیر با نوسانات محدودی معامله شد و در بیشتر روزهای در روند رنج قرار داشت. معامله‌گران از یک سو انتظار بازار برای برخی رخدادهای سیاسی و از سوی دیگر دخالت قوی سیاست‌گذار...

وب‌گاه ورزش سه

مدیر ورزشی لاتزیو تایید کرد که مذاکره برای تمدید قرارداد دایچی کامادا به بن‌بست رسیده و ستاره ژاپنی از این تیم جدا خواهد شد.

وب‌گاه الف

کانال تلگرامی روزنامه "کیهان" با حمله به علی لاریجانی نوشت: آقای لاریجانی در سخنرانی خود هنگام ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته‌اند: "برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، ارتفاع بگیریم". اما افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، ارتفاع پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع!

وب‌گاه ورزش سه

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند، رئال مادرید را بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه جهان دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس پیش‌بینی تحلیلگران، کی‌یر استارمر 61 ساله نخست‌وزیر آینده انگلیس خواهد بود تحلیلگران می‌گویند استارمر در چهار سال گذشته حزب کارگر را به سمت گرانیگاه‌های مرکزی در سیاست حرکت داده و چپ‌گراها را به حاشیه رانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیس از حمله با چاقو در جریان تجمعی در بازاری در شهر مانهایم آلمان، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال تلگرامی روزنامه کیهان با حمله به علی لاریجانی نوشت: آقای لاریجانی در سخنرانی خود هنگام ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته‌اند: برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، #ارتفاع_بگیریم. کانال تلگرامی روزنامه کیهان با حمله به علی لاریجانی نوشت: آقای لاریجانی در سخنرانی خود هنگام ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته‌اند: برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، #ارتفاع_بگیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، امروز جمعه گفت پیشنهاد داده است سالانه 40 میلیارد یورو برای کمک به اوکراین و اجباری کردن تخصیص این بودجه اختصاص یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای اتحادیه اروپا امروز جمعه اعلام کرد که اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه 9 فرد و نهاد از کره شمالی به اتهام ارائه کمک نظامی به روسیه اعمال کرده است. این اتحادیه هم‌چنین وزیر دفاع ایران را نیز با اتهامی مشابه در لیست تحریم خود قرار داده است.