یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه 1403 موافقت کردند.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - 11 اردیبهشت ماه - با اکثریت آرا با جدول 21 بودجه 1403 موافقت کردند که بر اساس آن 1.8 میلیارد یورو به عنوان فرا بودجه تهاتر نفت برای نیروهای مسلح در نظر گرفته شد.

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با اشاره به پیگیری مجدانه دولت برای به سرانجام رسیدن لایحه امنیت شغلی کارگران، اظهار داشت: به هیچ وجه اجازه ندهید تا کارگاه و کارخانه‌ای بنا به هر دلیلی تعطیل شود.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وجود مخالفت دولت با الحاق جدول شماره 20 به لایحه بودجه 1403 که مبالغی را برای طرح‌ها و پروژه‌های گذشته استانی اختصاص داده است، موافقت کرد.

تهران - ایرنا - وزیر کشور وظیفه استانداری‌ها را متولی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز - 11 اردیبهشت - با جدول شماره 14 لایحه بودجه سال 1403 «منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها» موافقت کردند.

تهران - ایرنا - نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جداول لایحه بودجه 1403 که اکنون در صحن علنی در حال بررسی است در سیستم نمایندگان نمایش داده نمی‌شود.

تهران - ایرنا - جدول شماره (10- ج) که به مصارف استانی در بودجه 1403 اختصاص دارد به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه شنبه 11 اردیبهشت - با تصویب جدول 12 لایحه بودجه با تخصیص 36 همت به بخش فرهنگ موافقت کردند.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدول شماره 8 لایحه بودجه سال 1403 «تملک دارایی‌های مالی» موافقت کردند.

تهران - ایرنا - از جمع 32 نامزد راه یافته از حوزه انتخابیه تهران هستند اما چه تعداد از این افراد راه یافته به دور دوم انتخابات از استان تهران سابقه نمایندگی دارند؟

تهران - ایرنا - دومین جلسه بررسی بخش دوم (جداول بودجه) بودجه 1403 کل کشور آغاز شد.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این باره به تصویب رسیده است، گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد.

یاسوج - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه 61 طرح مهم آبی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست گفت: با تامین منابع مالی لازم و صدور مجوزها تعدادی از این پروژه‌ها در این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور هر نوع هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری عنوان کرد از وزیر خواست گزارش جامع و دقیقی از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هر چه سریع تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در واکنش به گزارش این مرکز درباره گردشگری تاکید کرد: آمار مستند در این گزارش مربوط به بازه زمانی 1391 تا 1400 و شرایط کرونایی و مرتبط به دولت قبل است