دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تئاتر

تئاتر

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگردان سریال «سلمان فارسی» نوشت: نگاه فرهنگی آیت‌الله رئیسی و مساعدت‌های دولت ایشان، تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی کاروان سلمان فارسی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاک نیت: رئیس جمهور نیز حکم پدر خانواده و جامعه را داشتند، چراکه جامعه و کشور بخش بزرگتر خانواده محسوب می‌شود و امروز پدر خانواده را از دست دادیم و زبانم از چنین رخداد تلخی قاصر است.

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن دیدار رئیس جمهور شهید با هنرمندان به شرح زیر است: تعدادی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های شعر، سینما، تئاتر، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات جمعه بیست و پنجم اسفند ماه و در یک ضیافت افطاری، با رییس جمهور دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی در نشست صمیمی با اهالی «فرهنگ و هنر» پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات 6 تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل و نمایش تمامی فیلم‌ها متوقف و تئاترهای کمدی و غیرکمدی به صحنه نرفته و همینطور کنسرت‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. همچنین رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اعلام...

خبرگزاری دانشجو

هنرمندان در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همراهان ایشان، در فضای مجازی نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور به دلیل شهادت رئیس جمهوری کشورمان و هیات همراهِ ایشان، اجراهای صحنه‌ای موسیقی برای یک هفته متوقف می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در کنار اعلام برخی از پلتفرم‌های شبکه نمایش‌خانگی بر روی این نکته تأکید کرد که پخش برنامه‌های شاد شبکه نمایش‌خانگی لغو می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوازم آرایشی فانتزی نوعی لوازم آرایشی است که برای ایجاد ظاهرهای جسورانه و چشم نواز طراحی شده است. اغلب از رنگ ها و زرق و برق های روشن استفاده می شود و می توان از آن برای ایجاد انواع مختلف ظاهر استفاده کرد، از طبیعی تا نمایشی. لوازم آرایشی فانتزی نوعی لوازم آرایشی است که برای ایجاد ظاهرهای جسورانه و چشم نواز طراحی شده است. اغلب از رنگ ها و زرق و برق های روشن استفاده می شود و می توان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در حادثه بالگرد از لغو مراسم اختتامیه این رویداد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود این فیلم در پاییز گذشته می‌توانست روی اکران بیاید... به گروه‌های مختلف سینمایی پایتخت مراجعه کردیم... همه به ما جواب سربالا دادند. چند ماه کارمان این بود که به این در و آن در بزنیم... یکی از گردانندگان سینماها با عصبانیت گفت: «این چه فیلمی است که ساخته‌اید؟... نه صحنه‌ی ساز و ضربی، نه لنگ و پاچه‌ی لخت، نه اقلا یک بزن بزن حسابی...»

وب‌گاه خبر آنلاین

من و کیوان 14 سال است که همدیگر را می‌شناسیم و از قبل از حضور در زودیاک تصمیم به ازدواج، داشتیم.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی کوشکی بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدیو و متنی خبر از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پردیس تئاتر تهران بر اختصاص بودجه به منظور توسعه و تکمیل اقدامات نیمه‌تمام این مرکز فرهنگی هنری تاکید کرد.