دوشنبه 14 خرداد 1403

تئاتر

تئاتر

خبرگزاری تسنیم

حسین تبریزی کارگردان سریال در حالی از روزهای پایانی فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی می‌گوید که در دو ماه آینده می‌توان رویِ پخش این سریال در تلویزیون حساب باز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فردین: «به‌صراحت اعتراف کنم که در من دیگر آن غیرت کشتی وجود ندارد. برد و باخت برای من یکسان است... پس آیا بهتر نیست که خودم از عرصه‌ی مبارزه کناره‌گیری کنم و میدان را برای آنانی که در پی پیروزی و نام و نشان هستند خالی نمایم؟...»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مازیار لرستانی از سریال تلویزیونی حذف شد مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و آستانه نوروز مقابل دوربین سریال منوچهر هادی رفته بود؛ سریالی کمدی که برای شبکه سوم سیما ساخته می‌شود و جز پروژه افزایش مخاطب تلویزیون است. ظاهرا مدیران سیما نهایتا با حضور لرستانی مخالفت کرده‌اند و درخواست حذف او و فیلمبرداری مجدد سکانس‌های او با بازیگر دیگری را داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر سریال «گیلدخت» که این روزها با یک سینمایی کمدی بازگشته، می‌گوید: «سال گربه» اولین تجربه سینمایی من بود و تجربه خوبی هم شد و مورد توجه مخاطب قرار گرفت و توانست رکورد ثبت کند.

خبرگزاری تسنیم

پردیس احمدیه به عنوان بازیگر نقش گردآفرید در نمایش نبرد «رستم و سهراب» معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مدیران و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر از یک طرف فقدان رئیس‌جمهور شهید را یک ضایعه بزرگ برای کشور و این عرصه مهم می‌دانند و از طرفی دیگر بازیگران، خوانندگان و سینماگران غصه‌دار پرواز مردی شدند که میدان فعالیت برای هنرمندان و اهالی فرهنگ هموار باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، اهمیت کمیسیون فرهنگی کشور در همه این سالها از چشم‌ها دور مانده و لازم است بدانیم بسیاری از مسائل مهم و اصلی کشور بدون کنشگری واقعی این کمیسیون قابل حل نیست. در حالی این موضوع مطرح است که مجالس گذشته و نگاهی گذرا به ادوار آن نشان می‌دهد کسانی که قصد و تمایل ورود به این کمیسیون را دارند به موضوع فرهنگ و مسائل پیرامونی آن یا...