یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت سوریه در میانه تنش های حاکم بر روابط آمریکا و ترکیه نگران‌کننده است، زیرا هر گونه تشدید تنش جدید در این جغرافیا می‌تواند به طور بالقوه پیشرفت‌های اخیر حاصل شده در روابط آنکارا و واشنگتن را مختل کند.

وب‌گاه ورزش سه

ارطغرل ساغلام یک شکست دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ضعف‌ها و قوت‌های مختلفی دارد. شائبه واگذاری آن به یک نهاد دولتی بدون تشریفات قانونی، از جمله ضعف‌ها و حمایت از حضور شرکتهای نوپا از نقاط قوت آن است.

خبرگزاری تسنیم

رکوردی که وزیر سابق ورزش و جوانان در دوی 5 هزار متر به ثبت رسانده بود، پس از 29 سال توسط سید امیر زمان‌پور شکسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه سید امیر زمانپور موفق شد رکوردملی ماده 5000متر کشورمان را پس از 29سال ارتقا دهد و قهرمان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، پس از تجربه روابط پرتنش با جو بایدن، قرار بود ماه می به واشنگتن سفر کند.

وب‌گاه عصر ایران

ترکیه با تصمیم آمریکا در اخراج آنکارا از برنامه ساخت جنگنده‌های اف -35 پس از خرید یک سامانه دفاع هوایی از روسیه، جنگنده خود را مطرح کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: سد «قیزقلعه‌سی» که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است که با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

مرد میانسال که 20 سال قبل پس از کشته شدن همسرش از کشور فرار کرده و به سوئد رفته بود، وقتی از آنجا اخراج شد، در فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی پلیس دستگیر، اما منکر ارتکاب قتل شد.

وب‌گاه ورزش سه

سقوط پندیک به دسته پایین‌تر لیگ ترکیه، بند آزادسازی مامه تیام را قطعی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

جلسه برگزار شده در استانبول حاوی اخباری با محتوای پایان تعلیق داوران سرشناس کشتی بود، اما هنوز چیزی از سوی اتحادیه جهانی اعلام نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد میانسال که 20 سال قبل پس از کشته شدن همسرش از کشور فرار کرده و به سوئد رفته بود، وقتی از آنجا اخراج شد در فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی پلیس دستگیر اما منکر ارتکاب قتل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ویدئوی جزئیاتی از حکم تتلو از زبان وکیل مدافع این خواننده جنجالی که اخیراً اعلام شده است را خواهید شنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی تبریز و برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی، سیدشمس‌الدین حسینی؛ رئیس این کمیسیون با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط خواستار حل مشکلات فعالان اقتصادی استان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز همزمان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی پاک در ازمیر ترکیه، از اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر خبر داد.