یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان با مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) گفت: دست یابی به مرجعیت علمی افق بلندی است که مقام معظم رهبری برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است و نهایتا به تمدین نوین اسلامی و مرجعیت زبان فارسی ختم می‌شود. رئیس سازمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده ابلاغ شد. دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده ابلاغ شد. به گزارش عرشه آنلاین دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده جهت واردات و تولید انواع خودرو موضوع ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین اختتامیه اجلاس سراسری نماز این نیرو، با تاکید بر اینکه حضور و ایستادگی دریادلان نداجا برگرفته از آموزه‌های قرآنی است، گفت: با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده جهت واردات و تولید انواع خودرو موضوع ماده (1) قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صحنه امروز را صحنه مقابله با دشمن در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی دانست و گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهند. وی ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز‌های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی قلمداد...

وب‌گاه گسترش

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، برای افتتاح سد "قیزقلعه سی" خداآفرین در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر، طی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع «تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا» شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه به خبر مهاجرت پزشکان واکنش نشان داد سپاه به خبر مهاجرت پزشکان واکنش نشان داد سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان را از جمله دستاویز‌های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار رمضان شریف ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ سالم الجهوری، تحلیلگر مسائل راهبردی عمان در گفتگو با دانشجو گفت: کشور‌های عربی و جمهوری اسلامی ایران باید روابط خود با یکدیگر را بیش از این توسعه دهند و گفتگو مهم‌ترین راه برای رسیدن به این هدف است وی ادامه داد: کشور‌های اسلامی بهتر است بجای تمرکز بر موضوعات چالش برانگیز، بر نقاط مشترک یکدیگر تاکید کنند الجهوری افزود: آینده منطقه و امنیت آن در گرو افزایش...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تدوین طرح قانونی با موضوع "تحریم مقامات و نهادهای دخیل در سرکوب جنبش دانشجویی معترض در آمریکا" شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیأتی پنجاه نفره از مدیران قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مختلف کشور ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار و گفتگو کردند. محمد حسین فدوی، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص...

وب‌گاه الف

دفتر سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی بسته شد که حدود 2700 ناشر و کتاب فروش در بخش حضوری و مجازی 11 روز پرمشغله را پشت سر گذاشتند تا فروش بیش از 3 میلیون نسخه کتاب را تا روز پایانی رقم زنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. سفیر کشورمان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در روابط جمهوری اسلامی ایران و قطر، برنامه‌های پیش رو برای توسعه و گسترش روابط در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی از جمله پروژه‌های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح...