یک‌شنبه 13 خرداد 1403

جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. گفتنی است، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت 8 صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد. مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 18 روز دوشنبه...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی گفت: در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خودروهایی که در محل‌های ممنوع پارک می‌شوند با ارسال پیامک به مالک در خصوص جابجایی‌شان اطلاع‌رسانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. همسر سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. جمیله علم‌الهدی، در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم‌الرضا و شهیدان خدمت، روایت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف درختان آفت زده بوستان چیتگر در راستای عدم سرایت آفت به سایر درختان شد.

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: همکاری و هم افزایی کشورهای اسلامی، ظرفیتی مهم و تاثیرگذار در حمایت از مردم مظلوم غزه ایجاد می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسینعلی قاسم‌زاده در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری: با اتکا به خداوند بزرگ اجازه خدمت به شما را دارم. نظام جمهوری اسلامی در راستای تحقق شعارهای انقلاب شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است.

وب‌گاه الف

حسینعلی قاسم‌زاده در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری: با اتکا به خداوند بزرگ اجازه خدمت به شما را دارم. نظام جمهوری اسلامی در راستای تحقق شعارهای انقلاب شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه پیام نور اعلام کرد: امتحانات روز چهارشنبه 16 خرداد 1403 دانشگاه پیام نور لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ابلاغیه ای مبالغ جدید وثیقه جهت ادامه تحصیل با هزینه شخصی در خارج از کشور جهت اجرا از ابتدای سال 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است. وی با اشاره به برگزاری کنفرانس" فلسفه حج، تجلی وحدت امت اسلامی در آزادسازی فلسطین" تصریح کرد:...