دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حسینی: تسهیلات و تشویق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید دائمی شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حسینی: تسهیلات و تشویق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید دائمی شد + فیلم

شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها پس از دو سال فعالیت به تصویب رسید. وی افزود: شورای ملی تأمین مالی برای هماهنگی و نوآوری در روش‌های تأمین مالی تشکیل می‌شود. حسینی اظهار داشت: بسته‌های سرمایه‌گذاری بدون نام برای تسهیل صدور مجوز و شفافیت در فرایند سرمایه‌گذاری، سالیانه...

شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها پس از دو سال فعالیت به تصویب رسید.

وی افزود: شورای ملی تأمین مالی برای هماهنگی و نوآوری در روش‌های تأمین مالی تشکیل می‌شود.

حسینی اظهار داشت: بسته‌های سرمایه‌گذاری بدون نام برای تسهیل صدور مجوز و شفافیت در فرایند سرمایه‌گذاری، سالیانه از طرف استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی به فراخوان گذاشته می‌شود. وی افزود: این قانون تسهیلات و تشویق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید را که به صورت مدت دار و محدود تصویب می‌شدند را دائمی کرد. رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تاکید کرد: از ابزار‌های تأمین مالی جدید برای ساماندهی رودخانه‌ها و جنگل‌ها استفاده می‌شود.