یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رونق تولید

رونق تولید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی تبریز و برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی، سیدشمس‌الدین حسینی؛ رئیس این کمیسیون با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط خواستار حل مشکلات فعالان اقتصادی استان شد.

وب‌گاه گسترش

طبق تاکید دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، با راه‌اندازی سامانه تبادل ارز اشخاص در مرکز مبادله، صادر کنندگان خرد بخش خصوصی می‌توانند ارز خود را با قیمت توافقی در این بازار رسمی و ضابطه‌مند عرضه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمودی، در حاشیه بازدید از غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از برپایی این غرفه اظهار داشت: وظیفه سازمان تأمین‌اجتماعی تأمین آسایش، آرامش و ثبات اجتماعی است. ما قبل از اینکه سازمانی مبتنی بر کسب و کار ویژه‌ای در حوزه بیمه باشیم، رسالت آرامش‌بخشی به مردم و ایجاد حال خوب را داریم و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره شیلات آبادان و خرمشهر گفت: پارک تخصصی شیلات و علوم دریایی در آبادان راه‌اندازی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی در مراسم جشن احیای 395 واحدی راکد تولیدی گفت: بسیار خرسندم که در واحد تولیدی حضور یافتم‌که به دست توانای کارگران و با تدبیر مدیران تولیدش به ده برابر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا تقی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره تاثیر توجه به اقتصاد دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم در جهش تولید گفت: موفق‌ترین بخش در جهش تولید با مشارکت مردم، بخش اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت‌های مردمی فعال بوده است. همچنین مسیر اصلی تحقق مردمی‌سازی قسمت‌های دیگر اقتصاد...

وب‌گاه فرارو

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و تلاش برای ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص با هدف رفع مشکل صادرکنندگان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس کل بانک مرکزی در دیدار پنج ساعته نمایندگان منتخب در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دغدغه های جدی نمایندگان برای تسریع در حل مشکلات و معیشت اقتصادی مردم و گذر از چالش های اقتصادی برجای مانده از دهه گذشته در حوزه های مختلف اقتصادی را دغدغه دولت و بانک مرکزی دانست و تاکید کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف بانک های ناتراز، اجرای دقیق برنامه های عملیاتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و تلاش برای ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص با هدف رفع مشکل صادرکنندگان در آینده نزدیک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حجم صادرات خرد بخش خصوصی به حدود هشت تا 9 میلیارد دلار در سال می‌رسد که عمده مشکلات ارزی در زمینه رفع تعهد نیز به این گروه مربوط می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حجم صادرات خرد بخش خصوصی به حدود هشت تا 9 میلیارد دلار در سال می‌رسد که عمده مشکلات ارزی در زمینه رفع تعهد نیز به این گروه مربوط می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در این نشست محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، با جمعی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونان بانک مرکزی حضور داشت. آقای فرزین پس از شنیدن نگرانی های نمایندگان در خصوص مشکلات معیشتی مردم و چالش های اقتصادی پیش رو، این موارد را دغدغه دولت و بانک مرکزی دانست. وی برخی اقدامات در دست اجرای بانک مرکزی را تشریح کرد، از جمله: ساماندهی بانک های ناتراز، اجرای برنامه های عملیاتی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و تلاش برای پیش بینی پذیر کردن و ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.