یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در کشور سیشل، آزاده شده و فردا به کشور باز می‌گردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه انگلیس بدون اشاره به اینکه اجرای برجام در نتیجه خروج یکجانبه ایالات متحده آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف‌های اروپایی به بن‌بست کشیده شده است، ادعاها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که این کشور به همراه شرکای خود آماده است تا در صورت نیاز به این توافق پایان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

پادکست فوتبال 360 کمی سلیقه شما را ارتقا می‌دهد و از فضای دو قطبی استقلال و پرسپولیس خارج می‌کند و اجازه می‌دهند نگاه متفاوتی نسبت به فوتبال ایران داشته باشید. در روزهایی که کانال‌های هواداری و خبرنگاران رنگی حسابی جولان می‌دهند، این چند نفر کمی به نگاه فوتبالی شما عمق می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در مرزهای مصر و سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت در دیدار با معاون وزیر تجارت و صنایع قطر گفت: به نظر می‌رسد تجارت دو کشور ایران و قطر امسال 2 برابر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس‌روی‌میز عربستان برگزار و نمایندگان ایران، حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی گفت: در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش شادمانی جهانی امسال البته کمی متفاوت بود. پژوهشگران این‌بار با تمرکز بر گروه‌های سنی کوشیدند، تفاوت میان احساس شادمانی را در میان گروه‌های مختلف سنی به تصویر بکشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، راه‌حل مشکلات کشور را مشارکت مردم در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نظر مردم اعتنا نمی‌کنیم، آن‌ها در مسائل اقتصادی و سیاسی حامی ما نخواهند بود. باید مشارکت واقعی در همه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت اردوغان به منظور مبارزه با تورم، از مردم خواسته ریاضت اقتصادی در پیش بگیرند اما اغلب مقامات این کشور، خودروهای لوکس مرسدس بنز و آئودی سوار می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی رمز توفیق برجام را حمایت 80 درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد 80 درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند.