یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه ورزش سه

الهلال که توانسته سوپرجام امسال عربستان را از آن خود کند و هفته بعد می تواند قهرمانی لیگ را نیز قطعی کند، در پی فتح یک جام داخلی دیگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه شنبه مدعی شد: «احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود».

خبرگزاری دانشجو

فرزند آیت‌الله مرتضی حائری یزدی (و نوه مؤسس حوزه علمیه قم)، عروس امام خمینی (ره) و همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی که همراه پدرش در تبعید بود و در تبعید شهید شد؛ هر کدام این نسبت‌های خانوادگی کافی بود تا معصومه حائری یزدی تحت نظر و مراقبت ساواک باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) درباره اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: کسی فکر نمی‌کرد صدای مظلومیت انسان‌ها در دانشگاه‌های آمریکا شنیده شود ولی وقتی بحث مقابله با ظلم مطرح شود، جان انسان‌ها همراه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خلاصه بازی شمس آذر قزوین - پیکان در چارچوب رقابت‌های هفته 25 لیگ برتر خلیج فارس ایران 1402/03

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز سه شنبه با وجود برخی سیگنال‌های مساعد خبری در خصوص آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده، هزار و 500 تومان گران شد! معامله‌گران معتقدند با نیمه‌تعطیل شدن بازار طلا تقاضا در بازار ارز افزایش یافته و همین موضوع، دلار را از کف کریدور ششم بالا برده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری به دنبال «دنبال فشار همه‌جانبه» بوده و بر این باورند که شدت دادن به رادیکالیسم می‌تواند عامل گشایش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه‌های عربستان که در تابستان گذشته ناکام در جذب محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بودند، این بار شرط جدیدی برای اقدام دوباره جهت جذب او تعیین کرده‌اند. آنها فقط در صورتی برای جذب صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

وب‌گاه الف

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس اتاق بازرگانی عراق اظهار کرد: تبادلات ما در زمینه‌های علمی، تجاری، و فرهنگی بوده است و دولت ما برای افزایش سطح تبادلات تجاری از 12 میلیارد دلار به 20 میلیارد دلار تلاش می‌کند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.