شنبه 22 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه تنش‌زایی از سوی آمریکا علیه امنیت و ثبات این کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نقد و بررسی مجموعه کتاب‌های «کودکی نامداران» در راستای نشست «صبحانه با کتاب» با حضور کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار شد. پرویز امینی نویسنده مجموعه کتاب «کودکی نامداران» از نگارش کتابی درباره امام قلی خان (از فرماندهان نظامی هرمزگان) خبر داد و گفت: کار بزرگ امام قلی خان یعنی آزادسازی تمام سواحل ایران، بسیار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند. وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد. وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود. تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدار‌های وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه‌ای نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر ورئیس جمهور مصر رسیدن به توقف درگیری، آزادی اسرای اسرائیلی و کمک رسانی به مردم غزه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه درباره عملیات حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، 20 درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم. منبع: تسنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد، اختلاف نظر شدیدی بین قطب‌های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی بر سر انتخاب رئیس جدید سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (امان) به وجود آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی تشدید تنش ها بین ایران و اسرائیل و توقف سوبسیدها، قیمت بنزین در سرزمین های اشغالی برای پنجمین بار در چند ماه گذشته افزایش یافت و به بیش از 2 دلار در هر لیتر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با دیدار با تراکتور صحبت‌هایی را بیان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی‌سازی با جدیت دنبال می‌شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با نتانیاهو، بر لزوم تنش‌زدایی در منطقه تاکید و تصریح کرد که جلوگیری از تشدید اوضاع، «ضروری و به نفع همه است».