شنبه 22 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت‌ها امروز در بازار ارز تهران برای دومین روز متوالی روند صعودی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق با تجربه رشد ارزش یک تومانی؛ 47 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آمریکا با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات عازم ابوظبی شد تا پس از 10 سال در اجلاس این کمیسیون شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین به نقل از یک منبع آگاه فلسطینی گزارش داد که طرح پیشنهادی به جنبش حماس شامل نکات مثبت و عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی دادگاه نیویورک ترامپ را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت 9000 دلار جریمه محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «القدس العربی» نوشت ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه خود به ویژه درباره آمادگی لشکرهای 98 و 162 برای ادامه جنگ در غزه صحبت کرده است و اینکه‌ها این لشکرها با تعمیر تجهیزات نظامی خود پس از عقب‌نشینی اخیر، به زودی برای ادامه عملیات نظامی بازخواهند گشت.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از جاری شدن سیل در مدینه منوره را میبینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.