شنبه 22 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه انگلیس بدون اشاره به اینکه اجرای برجام در نتیجه خروج یکجانبه ایالات متحده آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف‌های اروپایی به بن‌بست کشیده شده است، ادعاها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که این کشور به همراه شرکای خود آماده است تا در صورت نیاز به این توافق پایان دهد.

وب‌گاه ورزش سه

غیبت‌های متوالی کریم بنزما در دیدارهای حساس، باعث خشم هواداران الاتحاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

وب‌گاه عصر ایران

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه، عقلانیت وجه غالب عملیات وعده صادق بود، گفت: عبور از لایه پدافندی ناتو و سپر پدافندی رژیم صهیونیستی دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبر سفارش یک دستگاه خودرو برای بالاترین مقام دینی دولت اردوغان، مانند یک بمب خبری منفجر شده و توجه همه محافل سیاسی ترکیه را به سوی خود جلب کرده است. ماجرا از این قرار است که علی ارباش مفتی اعظم و رئیس تشکیلاتی دینی دولت ترکیه که مدیریت تمام مسائل فقهی - دینی، مساجد و ائمه جماعات را بر عهده دارد، یک خودرو گرانقیمت سفارش داده که تنها چند دستگاه...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال می‌گوید که آبی‌ها انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور دارند و امتیاز این مسابقه برای آنها حائز اهمیت است.

وب‌گاه الف

معاون وزیر امور خارجه انگلیس بدون اشاره به اینکه اجرای برجام در نتیجه خروج یکجانبه ایالات متحده آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف‌های اروپایی به بن‌بست کشیده شده است، ادعاها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که این کشور به همراه شرکای خود آماده است تا در صورت نیاز به این توافق پایان دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه برای دیدار با تراکتور از انگیزه فراوانی برخوردار است، گفت: امیدوارم نتیجه دلخواه هواداران را در این بازی کسب کنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه برای دیدار با تراکتور از انگیزه فراوانی برخوردار است، گفت: امیدوارم نتیجه دلخواه هواداران را در این بازی کسب کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از صداها در دوحه این حس را منتقل می کنند که بار میزبانی از رهبری سیاسی حماس، از مزایای میانجیگری میان فلسطین و اسرائیل بیشتر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 42,300,000 (چهل و دو میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 2.36 درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرهنگیان کشور در دیدار سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مشکلات آموزش و پرورش پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق آمار بانک مرکزی تا به امروز قرارداد بیش از 341 هزار و 837 واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از 153 هزار میلیارد تومان به امضا رسیده که حاکی از اجرایی شدن 57 درصد از تعهدات تسهیلاتی بوده است.