شنبه 22 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی...

خبرگزاری تسنیم

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. به گزارش عرشه آنلاین، بدقولی هشت شرکت، در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر، باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 در گزارشی اعلام کرد، همه نگاه‌ها متوجه ریاض است و امیدواری محتاطانه‌ای را در مورد شکل گیری پیشرفت جدیدی در روند سازش با اسرائیل می‌توان ملاحظه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، پیشرفت ملموسی در روند سازش بین ریاض و تل‌آویو به ثبت رسیده، این در حالی است که یک رسانه دیگر تاکید کرد، اکنون توپ در زمین عربستان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایران در این پنج دهه تقریباً هیچ فعالیت کارآمدی در حوزه دیپلماسی آب نکرده است. ایران در واقع صبر کرده که طرف مقابل هر کاری دوست دارد انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می کنند!

وب‌گاه گسترش

طی سال 1402 شاهد کسری در بخش‌هایی از بودجه و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در حوزه‌های دیگر بودیم. به طور مثال عملا شاهد کسری قابل توجهی در تبصره 14 که درآمد و هزینه یارانه‌ها در آن قرار دارد بودیم. از سوی دیگر بحث پیرامون سیاست‌های ارزی همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

وب‌گاه الف

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در تهران در محل غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با وحید زارع فکری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد. در دیدار سفیر عربستان سعودی در تهران با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش راهکار‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

جواد نکونام: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم.