دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.

سلاجقه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های اقتصادی و محیط زیستی با کشور جمهوری آفریقای مرکزی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش 180 میلیارد ریال خبر داد.

رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مطالبات حقوقی و قضایی 330 نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از ساخت 9500 واحد مسکونی در مناطق 18،19 و 22 با هدف ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر تهران خبر داد.

مرد عصبانی که پسر جوانی را در حین خفت‌گیری از دوستش به قتل رسانده بود به‌زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه خواهد شد.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رباط کریم از پلمب دو واحد صنعتی تولید زغال این شهرستان توسط کارشناسان این اداره خبر داد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا یگان‌های تکاوری را عامل احساس آرامش خاطر در مناطق کویری دانست و گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای تأمین امنیت مناطق کویری هستند.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار نتوانسته آن را سرکوب کند.

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش 26 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال 1402 خبر داد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت داوطلبانه نیازمند روحیه و اراده انسانی است که ترویج آن در پرتو ارتقای فرهنگ دینی و تبیین معارف دینی امکان پذیر است.