سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ارامنه تهران و شمال کشور گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و این روز خیلی دور نیست.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و تجمع دانشگاهیان ایران در حمایت از فلسطینیان پرداخته‌اند.

وزیر کشور گفت: 21 اردیبهشت، 45 کرسی باقی مانده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف می‌شود.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در افغانستان گفت: ایران از هر ابتکاری مانند تعیین نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان که سبب حل مشکلات این کشور شود، حمایت می‌کند.

ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.

وزیر کشور گفت: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است.

به گفته معاون وزیر خارجه، «وعده صادق» سامانه تدبیر آمریکا در منطقه را با چالش‌های جدی مواجه نمود و تجدیدنظر در راهبرد‌های امنیت ملی را بر آمریکا تحمیل کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود.

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین که در دمشق حضور دارد، بعدازظهر امروز به دیدار بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه رفت.

رئیس جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشور خود برای گفتگو با دیگر کشور‌های اروپایی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای علیه روسیه خبر داد.

رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد، تبریک گفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود توضیحاتی درباره برگزاری جلسه‌ای برای تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود توضیحاتی را بیان کرد.

نشست پاسخگویی احمد وحیدی وزیر کشور به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

آل صادق گفت: امروز اقتدار و ایستادگی محور مقاومت از دایره منطقه‌ای فراتر رفته است.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان حامی فلسطین در امریکا و اروپا برگزار کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.