سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشاورزی اندونزی دیدار و دو طرف بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های کشاورزی میان دو کشور تاکید کردند.

امیر آشتیانی در پیامی به مناسبت روز خلیج فارس، مجاهدت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان نیرو‌های مسلح در حراست از هویت تاریخی خلیج فارس را امری شمرد که همسایگان ایران آن را می‌ستایند.

مرادی گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10، قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خرداد برگزار می‌شود.

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

امیر فخری گفت: سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح کلیه اسناد، مدارک و نقشه‌ها در مورد خلیج فارس جمع‌آوری کرده و توانسته بانک اطلاعات مربوط به آن را تولید کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس ارائه کرده که در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

با تصمیم رئیس مجلس، جدول شماره 8 لایجه بودجه 1403 مربوط به برآورد تملک دارایی‌های مالی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

نمایندگان مجلس با اضافه شدن مبلغ 1500 میلیارد تومان به جدول شماره 7 برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.

رئیس‌جمهور گفت: دشمن به دنبال یاس است و مدرسه باید ایجاد امید و انگیزه کند؛ معلم باید مجری ایجاد امید در جامعه و نسل جدید باشد.

نمایندگان مجلس با اعمال اصلاحاتی در جدول 7 لایحه بودجه سال 1403 کل کشور با تصویب این جدول موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در مسابقات جهانی صربستان را تبریک گفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 درباره آخرین شرایط بررسی این لایحه توضیحاتی را بیان کرد.

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به حضور تک تیراندازان در دانشگاه‌های آمریکا واکنش نشان داد.

گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال 1402، حاکی از انحراف در عدم تحقق 31 درصدی منابع پیش بینی شده هدفمندی یارانه‌ها است.

رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی گفت: ملت ایران به درخشش غرورآفرین شما عزیزان افتخار می‌کند.