دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جمعی از دانش‌آموزان یکی از مدارس شهرستان کوار امروزدچارضعف و سرگیجه شدند.

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دولت دوازدهم خطاب به خزعلی گفت: شما که با سند 2030 مخالف بودید بخش آموزش را در چارچوب این سند قبول دارید و می‌خواهید اجرا کنید.

فارس نوشت: وزیر علوم گفت که برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع شود.

در این بسته سلامت متخصصان درباره علل شایع درد و سوزش پا، و البته فریز کردن تخمک به‌عنوان یکی از روش‌های باروری می‌گویند.

روابط عمومی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند.

تسنیم نوشت: معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش از برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 دی خبر داد.

برای اولین بار نامه عدم صلاحیت عمومی خود و مخالفت با عضویت بنده در هیأت علمی دانشگاه تهران را در خبرگزاری‌ها دیدم.

ایسنا نوشت: به علت بارش برف و برودت هوا آموزش در همه مدارس فیروزکوه امروز 19 دی ماه «غیرحضوری» شد.

مهر نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در خرداد 1403، همه دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهند داشت.

همشهری آنلاین نوشت: 171 سال قبل درست در چنین روزهایی بود که خبر افتتاح مدرسه درالفنون دهان به دهان در شهر تهران می‌پیچید. مدرسه‌ای که در تاریخ سیاسی و اجتماعی مردم ایران به‌ویژه پایتخت‌نشینان نقطه عطفی بود. این مدرسه دی ماه 1230،2 هفته قبل از دستور قتل امیرکبیر (بنیانگذار نخستین مدرسه علمی و آکادمیک ایران) افتتاح شد.

ایسنا نوشت: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1401، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش نوبت بهمن ماه سال 1401 خبر داد.

ایسنا نوشت: معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن خبر داد.

ایرنا نوشت: مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: مشکلات گوارشی برخی دانشجویان این مرکز به حداقل رسیده و وضعیت بهداشتی بخش‌های مختلف دانشگاه تحت کنترل است.