دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنا بر اظهارات رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، در آیین نامه جدید رتبه‌بندی معلمان پیشنهاد شده، معلمان علاوه بر ارزیابی هر چهار سال یک بار برای ارتقای رتبه، همانند اساتید دانشگاه و برای کسب «پایه علمی» هر سال ارزیابی شوند و بر اساس عملکرد سالیانه خود «پایه علمی» کسب کنند.

رکنا نوشت: مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز از پیگیری ویدیو کتک زدن دانش آموز خبر داد.

جماران نوشت: نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: راه اندازی مدارس وابسته به حوزه در دستور کار است و طلبه هایی که توانمندی لازم را دارند جذب شده اند که امیدواریم نقشی در ترویج بیشتر فرهنگ ایرانی - اسلامی داشته باشیم.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: در آزمون های استخدامی شرایط کاملا عادلانه برای رقابت تمام آحاد جامعه ایجاد می‌شود. بعد از اعلام نتایج متوجه شدیم 3000 نفر از طلاب و جمعی از نیروهای جهادی، فعالان فرهنگی و قرآنی جذب آموزش‌وپرورش شدند که این امر می‌تواند در راستای تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان موثر باشد.

آمار دقیق طلاب استخدام شده در آموزش و پرورش چند نفر است؟

شرایط کشور بنا به اخبار داخلی و خارجی دارای افت و خیز های شدیدی است. آنچه مسلم است گروه ها و احزاب متشکل در حال گمانه زنی و انتخابات درون سازمانی برای یافتن افراد و تیم اصلح خود هستند، کاری که در تمام دنیا بصورت روتین انجام می گیرد و صد البته چاره ای جز طی این پروسه نیست.

دوره آموزشی هوش مصنوعی مقدماتی توسط اداره آموزش و پرورش اندیمشک با حضور جامعه فرهنگیان برگزار شد.

علی شریفی‌زارچی، استاد اخراج شده دانشگاه شریف از استعفای یک استاد دیگر از دانشگاه شریف خبر داد.

ایسنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به در دستور کار بودن بازطراحی شاخه‌ها و رشته‌های متوسطه دوم از سال گذشته، از ادغام و کاهش رشته‌های فعلی شاخه نظری خبر داد و اعلام کرد که درصورت نهایی شدن تصمیمات، ممکن است از دو سال بعد، ادغام رشته‌های نظری اجرایی شود.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در غالب نقاط کشور و بارش برف در مناطق سردسیر خبر داد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب با حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری و مسئولان فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال احمر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

ایسنا نوشت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1401، از پرداخت 30 درصد پاداش تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: امید داریم بقیه پاداش نیز تا پایان سال 1402 پرداخت شود.

ایرنا نوشت: مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان تهران روز سه‌شنبه غیر حضوری است.

ایسنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیر یک دبستان را برای اضافه دریافتی ثبت نام دانش آموزان به برگشت 31 میلیارد ریال به اولیا و پرداخت 765 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

تسنیم نوشت: با توجه به تداوم آلودگی هوا و تشدید آلاینده‌های جوی، تهران، جلسه اضطرار کارگروه آلودگی هوا پیش از ظهر امروز تشکیل و احتمال می‌رود مدارس فردا سه‌شنبه (14 آذرماه) به صورت غیرحضوری برگزار شود.

تسنیم نوشت: در حال حاضر 44 درصد دانش‌آموزان وارد رشته علوم انسانی می‌شوند و این تعداد داوطلب برای ادامه تحصیل در دانشگاه و یافتن شغل دچار آسیب می‌شوند همچنین اگر بخواهیم فردی را که وارد هنرستان نمی‌شود در رشته علوم انسانی ثبت‌نام کنیم، قطعاً موفق نخواهد بود.